کد خبر : 113040
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 10:47
-

شمسایی:خبری از بازی برای آقای گلی ندارم/جذابیت دربی برایم مهمتر از نتیجه است/دوست دارم استقلال برنده دربی ۸۶ شود

شمسایی:خبری از بازی برای آقای گلی ندارم/جذابیت دربی برایم مهمتر از نتیجه است/دوست دارم استقلال برنده دربی ۸۶ شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دورهمی فوتبالیست ها و فوتسالیست ها با حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) بیان کرد: چند روز پیش از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و بیان کردند که قرار است جیانی اینفانتیو به ایران بیاید و در فوتبالی دورهمی شرکت کند و با توجه به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی درباره دورهمی فوتبالیست ها و فوتسالیست ها با حضور جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) بیان کرد: چند روز پیش از فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و بیان کردند که قرار است جیانی اینفانتیو به ایران بیاید و در فوتبالی دورهمی شرکت کند و با توجه به اینکه ستارگان زیادی در این مسابقه دوستانه حضور دارند، من هم تصمیم گرفتم تا در این دیدار شرکت کنم.

برانکو فوتبال ایران را متحول کرده است

مهاجم سابق تیم استقلال تهران در خصوص دربی ۸۶ گفت: شهرآورد ۸۶ پایتخت، بدون شک یکی از زیباترین دربی های چندسال اخیر است و پس از آمدن شفر در استقلال، این تیم خیلی خوب بازی می کند و نشان می دهد می تواند تیم موفقی باشد. در ۷-۸ روز اخیر استقلالی ها الهلال عربستان را شکست دادند و مقابل فولاد هم ۴ گل زدند تا نشان دهند دیدار زیبایی مقابل پرسپولیس دارند. همچنین سرخ پوشان هم با آمدن برانکو ایوانکوویچ، تغییر و تحول زیادی در فوتبال ایران بوجود آوردند و ۹۹.۹ درصد قهرمان لیگ ایران هستند.

هنوز مرا به تیم ملی فوتسال دعوت نکردند

او در مورد از دست دادن رکورد آقای گلی دیدارهای ملی فوتسال و بازپس گیری آن از فالکائو برزیلی افزود: یک بار همراه با صادق درودگر به فدراسیون فوتبال رفتیم و با مهدی تاج نشستی را برگزار کردیم تا باز هم در دیدارهای دوستانه تیم ملی بازی کنم و بتوانم رکورد بیشترین گل ملی در فوتسال را پس بگیرم که متاسفانه تا کنون خبری نشده و اطلاعی ندارم. متاسفانه اتفاقی است که رخ داده و رکورد را از دست دادیم و کاری از دست ما برنمی آید.

شمسایی ادامه داد: مردم به من لطف دارند و همیشه پیگیر بازپس گیری رکورد هستند و من همیشه خاک پای مردم هستند اما کاری از دست من برنمی آید.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی در مورد جذابیت شهرآورد خاطرنشان کرد: جذابیت دربی نه به شرایط جدول بستگی دارد و نه به قهرمانی پرسپولیس. دربی شرایط خاص خودش را دارد و فکر می کنم حساسیت بازی بالا است و می تواند دیدار جذابی شود.

جذابیت دربی برایم مهمتر از نتیجه است

او درباره نتیجه دربی بیان کرد: جذابیت فوتبال برای من با ارزش تر از نتیجه است و استقلال و پرسپولیس و استخوان بندی فوتبال ایران هستند و هر تیمی بتواند از موقعیت هایش استفاده کند، پیروز می شود. فوتبال با احساسات نیست و هر تیمی تمرکز داشته باشد، دربی را می برد.

شمسایی در پایان گفت: من دوست دارم استقلال برنده دربی ۸۶ شود، زیرا استقلال با شفر عملکرد فوق العاده ای داشته است و امیدوارم پیروز دیدار با پرسپولیس شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲

اقای شمسایی عزیز دراین زمان خاص اصرار به دعوت شما به تیم ملی توجیهی ندارد.اسیر بازیهای مشت پرده نشوید.درشان شخصیت شما نیست.

نام جمعه , ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۲۶

چطور الان خبر ندارى ولى وقتى تیم ملى میخواد بره بازى هاى آسیایى و غیره شروع میکنى به سخنرانى و از همه چى خبر دارى؟؟؟!! تو و اطرافیانت دنبال حاشیه سازى براى تیم ملى هستید وگرنه خودت هم میدونى اصلا چیزى بنام آقاى گلى فوتسال در جهان وجود نداره فقط بهانه خوبى براى حاشیه سازى هستبراى تیم ملى