کد خبر : 113032
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 اسفند 1396 - 10:05
-

طیبی:تیم غیرت در حد و اندازه بارسا است

طیبی:تیم غیرت در حد و اندازه بارسا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در خصوص عملکرد خوبش در تیم غیرت قزاقستان اظهار کرد: پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بلافاصله به اردوی غیرت اضافه شدم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانم با غیرت هم به قهرمانی برسم. در آخرین بازی هم با تیم غیرت موفق شدیم با نتیجه ۸ بر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی در خصوص عملکرد خوبش در تیم غیرت قزاقستان اظهار کرد: پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بلافاصله به اردوی غیرت اضافه شدم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانم با غیرت هم به قهرمانی برسم. در آخرین بازی هم با تیم غیرت موفق شدیم با نتیجه ۸ بر ۴ پیروز شویم که ۴ گل را هم من به ثمر رساندم.

وی در خصوص قهرمانی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا افزود: خدا را شکر که توانستیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم، رقبا پیشرفت محسوسی نسبت به گذشته داشتند و برای رسیدن به عنوان در این رقابت‌ها مربیان خارجی بزرگی را استخدام کرده‌ بودند.

وی افزود: این بار قهرمانی به شدت ما چسبید زیرا تمام تیم‌های خوب آسیا را بردیم. تایلند، ازبکستان، عراق و ژاپن را در این رقابت‌ها شکست دادیم تا قهرمان بلامنازع آسیا باشیم.

طیبی که توانست در این سری از مسابقات هم آقای گل شود، گفت: سومین باری بود که موفق شدم به عنوان آقای گلی در این رقابت‌ها دست یابم. در سال‌ ۲۰۱۴ ویتنام هم آقای گل شدم، در آسیایی ازبکستان هم با اختلاف تنها یکی دو گل این عنوان را از دست دادم. این موفقیت قطعا حاصل تلاش تک‌تک بازیکنان بود.

طیبی در خصوص اینکه آیا علاقه‌ای به حضور در تیمی مثل بارسلونا اسپانیا دارد، پاسخ داد: غیرت جزو تیم‌های برتر جهان است. در سیدبندی جام باشگاه‌های اروپا حتی غیرت، بارسلونا، اینترموینستار و اسپورتینگ لیسبون دز سید یک قرار داشتند. در تیمی هستم که قهرمانان اسپانیا و ایتالیا را راحت شکست می‌دهیم، غیرت قزاقستان خود جزو برترین تیم‌هاست.

وی افزود: پیش از این شاید دوست داشتم که در تیمی مثل بارسلونا بازی کنم اما الان از شرایطم کاملا راضیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.