کد خبر : 113067
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 13:26
-

تعیین تکلیف لیگ ۹۷ در سال ۹۶/خرداد بهترین زمان شروع

تعیین تکلیف لیگ ۹۷ در سال ۹۶/خرداد بهترین زمان شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود که منتظر اعلام برنامه های تیم ملی از سوی ناظم الشریعه است تا در مورد لیگ ۹۷ برنامه ریزی کنند. بر اساس شنیده ها ناظم الشریعه اخیرا برنامه کتبی خود را به کمیته فوتسال ارائه داده و قرار است در جلسه هیات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود که منتظر اعلام برنامه های تیم ملی از سوی ناظم الشریعه است تا در مورد لیگ ۹۷ برنامه ریزی کنند.

بر اساس شنیده ها ناظم الشریعه اخیرا برنامه کتبی خود را به کمیته فوتسال ارائه داده و قرار است در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ در ۲۱ اسفندماه در این باره تصمیم گیری شود. این جلسه ظرف چند روز آینده برگزار می شود تا در مورد لیگ ۹۷ تصمیم گیری شود.

تیم ملی گرچه سال آینده برنامه جدی ندارد اما حضور در چند تورنمنت و برگزاری چند اردو در برنامه های ناظم الشریعه قرار دارد تا تیم ملی از شرایط آرمانی دور نشود به همین خاطر کمیته فوتسال باید این برنامه را در تقویم لیگ بگنجاند. از سوی دیگر با توجه به تغییر در شیوه برگزاری بازیها و تصمیم مبنی بر برگزاری پلی آف شاهد طولانی تر شدن زمان برگزاری بازی ها هستیم که احتمالا ۹ ماه به طول خواهد انجامید.

در این شرایط ایده آل ترین زمان برگزاری شروع لیگ خرداد ماه خواهد بود تا لیگ در هفته های پایانی بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه به پایان برسد و شاهد فشردگی در بازی ها هم نباشیم. در هر صورت سازمان لیگ هر ساله تاریخ شروع لیگ را چند ماه زودتر اعلام می کند اما در جلسه های بعدی آن را تا جایی که امگان دارد به تعویق می اندازد و باید دید تصمیم اولیه آنها در مورد لیگ ۹۷ چه خواهد بود و آیا این تصمیم مدیران باشگاه های فوتسال را از خواب زمستانی بیدار می کند؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

اقایون مسولین تورو خدا به فکره ما بازیکنا باشید.ما منبع درامدمون همین فوتساله.تورو خدا لیگو زودتر شروع کنید.ممنونم