کد خبر : 113380
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 21:51
-

شیرزاد: سطح علمی سمینار فیزیوتراپی AFC بالا بود

شیرزاد: سطح علمی سمینار فیزیوتراپی AFC بالا بود
فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال گفت: فکر نمی کنم تا به امروز سمیناری در این سطح در آسیا برای فیزیوتراپیست ها برگزار شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دکتر میثم شیرزاد فیزیوتراپیست تیم ملی فوتسال به همراه دکتر علیرضا شهاب فیزیوتراپیست تیم ملی فوتبال در بزرگ‌ترین سمینار فیزیوتراپی ورزشی AFC در مرکز ASPETAR قطر شرکت کرد.

شیرزاد در گفت و گو با fut5al در این باره گفت: این‌ دومین سمینار بزرگ‌ فیزیوتراپی بود که توسط AFC در مرکز ASPETAR (بزرگ‌ترین مرکز پزشکی ورزشی جهان) در دوحه قطر برگزار شد. این دوره از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار بود و بهترین پزشکان و فیزیوتراپیست های جهان در این مرکز تجربیات خودشان را به فیزیوتراپیست های حاضر در تیم های ورزشی زیر نظر AFC انتقال دادند.

وی اضافه کرد: فکر نمی کنم تا به امروز سمیناری در این سطح در آسیا برای فیزیوتراپیست ها برگزار شده باشد. واقعا باید از کمیته پزشکی AFC تشکر کرد که این دوره را در این مرکز معتبر جهانی برگزار کرد.

شیرزاد همچنین گفت: از فدراسیون فوتبال هم تشکر می کنم که هماهنگی های لازم را با AFC انجام دادند تا من و دکتر شهاب در این دوره شرکت کنیم.

میثم شیرزاد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.