کد خبر : 113536
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1396 - 11:08
-

کفاشیان:باشگاه ها باید تمام موضوعات هزینه ها و استاندارد سازی را رعایت کنند/کمیته فوتسال به تیم های بی پول کمک می کند

کفاشیان:باشگاه ها باید تمام موضوعات هزینه ها و استاندارد سازی را رعایت کنند/کمیته فوتسال به تیم های بی پول کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در مراسم افتتاحیه لیگ فوتسال اظهار داشت: موضوع اسپانسر و همچنین بحث حرفه گری در سازمان لیگ و پخش اینترنت یکی از مهم ترین مسائل مهم فوتسال است. که تا به امروز جلسات خوبی برگزار شده است تا فوتسال مستقل شود؛ فوتسال ما حرفهای زیادی در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در مراسم افتتاحیه لیگ فوتسال اظهار داشت: موضوع اسپانسر و همچنین بحث حرفه گری در سازمان لیگ و پخش اینترنت یکی از مهم ترین مسائل مهم فوتسال است. که تا به امروز جلسات خوبی برگزار شده است تا فوتسال مستقل شود؛ فوتسال ما حرفهای زیادی در آسیا دارد و در بخش پایه جوانان و بانوان حرکتهای خوبی شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: طبق تصمیم  AFC بحث استاندارد سازی باید الزامی شود، تا ۲ سال آینده از ایران خواسته شده است تا بحث استاندارد سازی را انجام دهد، ما داریم مراحل نهایی این کار را انجام میدیم و بحث هزینه ها شفاف سازی خواهد شد و  به اطلاع عموم می رسانیم اما باشگاه ها باید تمام موضوعات هزینه ها و استاندارد سازی را رعایت کنند.

کفاشیان در ادامه گفت:امروز باشگاه‌های فوتسال ایران زحمات زیادی کشیدند، مخصوصا باشگاه‌های خصوصی، اگر تیم ملی فوتسال سوم دنیا شد، مدیون ساختار باشگاهای لیگ برتر هستیم، با مساعدت کمیته فوتسال به باشگاه‌های حاضر در لیگ که توان پرداخت ندارند، قرار است که کمیته فوتسال به این باشگاهها کمک کند.

وی در ادامه گفت: باید بحث استاندارد و حرفه سازی در باشگاه‌ها را رونق دهیم، تا باشگاه ها از لحاظ هزینه در ادامه لیگ مشکلی نداشته باشند،کمیته فوتسال همه هزینه را پرداخت می کند تا این کمیته به خود کفایی کامل برسد، تا از لحاظ مالی به فدراسیون فوتبال فشار زیاد وارد نشود جا دارد از اعضای هیات رئیسه کمیته فوتسال تشکر کنم که همیشه با علاقه و پشتکار در جلسات حضور پیدا می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.