کد خبر : 113663
تاریخ انتشار : جمعه 25 اسفند 1396 - 15:06
-

ابهام در وضعیت تیمداری تاسیسات دریایی

ابهام در وضعیت تیمداری تاسیسات دریایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با پایان لیگ ۹۶ این بحث مطرح شد که تاسیسات دریایی به دلیل مشکلات مالی قصد ادامه تیمداری در لیگ برتر فوتسال را ندارد و تیمی که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در آسیا را دارد پس از چند سال حضور در سطح اول فوتسال مثل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با پایان لیگ ۹۶ این بحث مطرح شد که تاسیسات دریایی به دلیل مشکلات مالی قصد ادامه تیمداری در لیگ برتر فوتسال را ندارد و تیمی که سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در آسیا را دارد پس از چند سال حضور در سطح اول فوتسال مثل اکثر تیم های قهرمان دلسرد شده و در سایه عدم حمایت مسئولان کمیته فوتسال و البته مشکلات مالی قصد ندارد به حضور در فوتسال ادامه دهد.

گر چه مدیران باشگاه تاسیسات دریایی به طور قاطع و رسمی در این باره اظهار نظر نکرده اند اما خود آنها هم بر ادامه تیمداری صحه نگذاشته و همه چیز را منوط به جلسات باشگاه کرده اند با این حال خبر رسید که این تصمیم از سوی مدیران تاسیسات جدی است  و آنها قصد واگذاری امتیاز خود را دارند. در این میان بحثی مطرح شد مبنی بر واگذری امتیاز این تیم به پاس قوامین چرا که ۴۹ درصد سهام این باشگاه متعلق به نیروی انتظامی است و پاس که در لیگ دسته اول تیم فوتسال داشت تیم لیگ برتری تاسیسات را در اختیار می گیرد اما اخیرا خبر رسیده که بانک قوامین حاضر به هزینه میلیاردی برای این تیم نیست و مدیران باشگاه هم قید تیمداری در لیگ برتر را زده اند.

بدین ترتیب به نظر می رسد بحث واگذاری امتیاز به پاس منتفی شده است. در این میان وضعیت تیمداری تاسیسات در هاله ای از ابهام است.در حالی که ۱۵ تیرماه ۹۷ به عنوان زمان شروع لیگ عنوان شده به طور قطع تا پایان تعطیلات نوروزی خبری ازاین تیم نخواهد شد و همه چیز به سال بعد موکول می شود اما ماموریت ابتدایی تاسیساتی ها پیدا کردن مشتری برای این باشگاه است.

شنیده می شود تراکتورسازی تبریز از جمله باشگاه هایی است که به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری است و اگر بتواند با مدیران تاسیسات به توافق رسیده و اجازه خروج تیم از پایتخت را دریافت کند امتیاز تاسیسات به آنها می رسد. شاید هم در گام آخر تیم پرافتخار پایتخت تصمیم به تیمداری با کاهش هزینه ها بگیرد.

در همین زمینه وحید شمسایی مربی بازیکن تاسیسات دریایی گفت: من فکر می‌کنم ۹۹ درصد این باشگاه دیگر تیمداری نکند،چون تأسیسات به لحاظ اقتصادی شرایط بدی دارد. بحران‌ اقتصادی کار را سخت کرده است،‌ ضمن اینکه انتظار می‌رود باشگاه تأسیسات اگر تیمداری کرد مثل همیشه پُر قدرت حضور داشته باشد. به نظر من بعید است این باشگاه به لیگ برتر برگردد و قرار است بعد از تعطیلات عید نوروز اتفاقات نهایی رخ دهد. شنیدم کفاشیان هم قرار بود با مسئولان این باشگاه جلسه داشته باشد. رفتن این تیم هم می‌شود اتفاقی مانند منحل شدن تیم‌های دبیری، فولاد ماهان،‌ استقلال،‌ پرسپولیس،‌ شن‌سای ساوه و چند تیم دیگر. متأسفانه این تیم هم می‌رود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد، کسی نیست بگوید چرا تیم قهرمان کنار می‌کشد و هر ساله رشته ما ذلیل و ذلیل‌تر می‌شود؟ پس از این اتفاقات تیم‌ها در لیگ بی‌کیفیت بازی می‌کنند و کیفیت بازی مطابق میل بازیکنان نیست. متأسفانه برعکس تمام دنیا که این رشته بسیار بزرگ است، در کشور ما مظلوم‌ و کوچک شمرده می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.