کد خبر : 113827
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 14:45
دسته‌بندی نشده
-

مذاکرات با مربیان و بازیکنان مختلف در حال انجام است /لیست نهایی در حال بررسی در هیئت مدیره است/آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در آسیا داریم

مذاکرات با مربیان و بازیکنان مختلف در حال انجام است /لیست نهایی در حال بررسی در هیئت مدیره است/آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در آسیا داریم
رئيس هيأت مديره باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: آمادگي کامل براي حضوري قدرتمند در جام باشگاه‌هاي آسيا داريم و مس سونگون به عنوان مدعي در اين رقابت‌ها حضور خواهد يافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس هیأت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا داریم و مس سونگون به عنوان مدعی در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.
هوشنگ سامبرانی رئیس هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان درباره آخرین وضعیت این باشگاه گفت: تیم فوتسال مس در کمال شایستگی و با اختلاف قابل توجهی قهرمان فوتسال کشور در سال ۹۶ شد و این اتفاق حاصل نظم تیمی و سازمانی در مجموعه بود. باشگاه مس دارای ساختاری کاملا منسجم و حرفه ای از لحاظ مدیریتی است و کلیه فرآیندها در این مجموعه به صورت سیستماتیک و با نظارت هیئت مدیره باشگاه در حال انجام است و عدم انتخاب مدیرعامل تاکنون هیچ خللی در مسیر اهداف سازمانی باشگاه به وجود نیاورده است.
وی در خصوص تیم مس سونگون نیز افزود: آمادگی کامل برای حضوری قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا وجود دارد و مس سونگون ورزقان به عنوان مدعی در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت. مذاکرات با مربیان و بازیکنان مختلف در حال انجام است و لیست نهایی بازیکنان و کادرفنی در حال بررسی در هیئت مدیره است و بلاشک اقتدار تیم مس سونگون ورزقان در رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا یکی از اهداف مشخص در مجموعه مس و باشگاه است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه مس سونگون گفت: برای حضور قدرتمند این باشگاه در جام باشگاه‌های آسیا حمایت همه اهالی ورزش فوتسال لازم است. بلاشک هیئت مدیره تمام تمرکز خود را برای این منظور به کار بسته و خواهد بست و توجهی به حواشی پیرامون این تیم که موجب تضعیف آن خواهد بود ندارد.
سامبرانی در پایان ابراز امیدواری کرد که باشگاه مس سونگون ورزقان نماینده ای قدرتمند و شایسته برای کشور عزیزمان در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و برگ زرین دیگری را برای فوتسال کشور ورق خواهد زد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.