کد خبر : 113811
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1397 - 10:00
-

مس در آستانه کنار گذاشته شدن از جام باشگاه های آسیا

مس در آستانه کنار گذاشته شدن از جام باشگاه های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان با اشاره به بلاتکلیفی مدیریتی در تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، گفت: می خواهم در اینباره هشدار بدهم. برای ما آبروی فوتسال کشور از همه چیز مهمتر است. اتفاقاتی در عرصه مدیریت باشگاه مس رخ داد و اثرات این تغییرات را در بی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان با اشاره به بلاتکلیفی مدیریتی در تیم فوتسال مس سونگون قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال، گفت: می خواهم در اینباره هشدار بدهم. برای ما آبروی فوتسال کشور از همه چیز مهمتر است. اتفاقاتی در عرصه مدیریت باشگاه مس رخ داد و اثرات این تغییرات را در بی توجهی مسئولان فعلی می بینیم. این باشگاه مدت هاست بدون مدیرعامل است و بین «زمین و هوا» مانده است.

بلاتکلیفی ادامه دار باشد تیم دیگری جایگزین مس می شود
وی ادامه داد: مس نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است ولی با این شرایط، ممکن است فدراسیون فوتبال از حق خودش استفاده کند و باشگاه های دیگری را جایگزین نماید. ما دلمان نمی خواهد این کار را بکنیم چون این حق مس است که در آسیا حضور داشته باشد ولی اگر بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه ادامه دار باشد، فدراسیون مجبور است این کار را بکند. این تصمیم در سال های گذشته در سایر کشورهای آسیایی هم افتاده است.

موضوع در کمیته فنی بررسی می شود
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه پیگیری هایش برای مشخص شدن وضعیت باشگاه مس بی نتیجه مانده است، تصریح کرد: همانطور که گفتم آبروی کشورمان از همه چیز مهمتر است. اگر در این هفته اتفاق جدیدی رخ ندهد، موضوع را در کمیته فنی بررسی می کنیم و باید در هیات رئیسه سازمان لیگ هم مطرح شود.

در باشگاه مس بی توجه هستند
ترابیان با بیان اینکه تکلیف مربی و بازیکنان مس هنوز مشخص نیست، گفت: جام باشگاه های آسیا از دهم تا بیست و یکم مرداد برگزار می شود ولی هیچکس در باشگاه مس به وضعیت این تیم توجهی ندارد.

میزبان جام باشگاه ها هنوز مشخص نشده است
وی در پاسخ به این سئوال که میزبان جام باشگاه های آسیا کدام کشور است؟ تاکید کرد: میزبان هنوز مشخص نشده است ولی ایران قطعا میزبان نخواهد بود. ما از سه باشگاهی که تصور می شد شانس قهرمانی در لیگ را دارند درخواست کردیم که اگر علاقه مند به میزبانی در جام باشگاه های آسیا هستند، اعلام کنند ولی هیچکدام از باشگاه ها استقبال نکردند.

منبع:مهر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.