کد خبر : 113870
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 فروردین 1397 - 11:34
-

مذاکره حفاری با توکلی برای ماندن/ تیم برای قهرمانی بسته می شود/ استارت تمرین ها از اردیبهشت

مذاکره حفاری با توکلی برای ماندن/ تیم برای قهرمانی بسته می شود/ استارت تمرین ها از اردیبهشت

حسین کاظمی سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره برنامه این تیم برای شروع تمرین ها توضیح داد: تیم حفاری اهواز از اردیبهشت برای حضور پرقدرت در لیگ برتر استارت می زند. البته سال ورزشی ۹۷ با تمرینات تیم فوتسال امید با همکاری تمام واحدهای مربوطه استارت

حسین کاظمی سرپرست تیم فوتسال حفاری اهواز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره برنامه این تیم برای شروع تمرین ها توضیح داد: تیم حفاری اهواز از اردیبهشت برای حضور پرقدرت در لیگ برتر استارت می زند. البته سال ورزشی ۹۷ با تمرینات تیم فوتسال امید با همکاری تمام واحدهای مربوطه استارت خورد و طبق برنامه اعلامی از سازمان محترم لیگ فوتسال مسابقات در تاریخ ۳۱ فروردین شروع می شود.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فرهاد توکلی حفظ می شود یا نه، گفت: بعد از اتمام بازی توکلی در لیگ عراق با مدیرعامل محترم نشستی خواهیم داشت تا بتوانیم رضایت این بازیکن ارزشمند آسیا، ایران و استان خوزستان را جلب کنیم.
سرپرست تیم حفاری اهواز همچنین از تقویت تیم خبر داد و افزود: برنامه هایی برای تقویت تیم داریم که در کارگروهی که در راسش آقای کریمی و دیگر اساتید هستند، مطرح خواهد شد.

کاظمی در پاسخ به این پرسش که چرا حفاری هیچ گاه قهرمان لیگ نشده است، گفت: تیم همیشه برای قهرمانی بسته می شود ولی در حین مسابقات عواملی باعث این دوری از صدر جدول می شود که سعی بر این است در فصل جدید از این عوامل و اشتباهات به دور باشیم.

او درباره استفاده از بازیکنان بومی در حفاری اهواز نیز تصریح کرد: سیاست باشگاه استفاده از نفرات بومی و شرکتی(فرزندان کارکنان) در لیگ برتر است. همچنین در صورت نیاز باتوجه به شأن باشگاه برای کسب قهرمانی، استفاده از بازیکنان غیر بومی با صلاحدید مدیریت محترم باشگاه را خواهیم داشت. در بخش فوتسال بزرگسالان باتوجه به پتانسیل و داشتن بازیکنهای سطح بالا همانند فصل قبل به جایگاه اصلی که همان قهرمانی است فکر می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.