کد خبر : 113940
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 15:12
-

زاهدی:مسئولان هرمزگان حمایتی نمی‌کنند/یک شبه نمی توان باشگاه‌ها را حرفه‌ای کرد/حضور آذرخش در لیگ برتر هنوز مشخص نیست

زاهدی:مسئولان هرمزگان حمایتی نمی‌کنند/یک شبه نمی توان باشگاه‌ها را حرفه‌ای کرد/حضور آذرخش در لیگ برتر هنوز مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و اینکه آیا مشکلات مالی سال قبل این باشگاه حل شده است یا خیر، گفت: خیر، هنوز مشکلات مالی باشگاه پابرجاست و هیچ گونه تغییری صورت نگرفته است. در رابطه با این موضوع حتی در اوایل اسفند سال گذشته جلسه‌ای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،موسی زاهدی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس و اینکه آیا مشکلات مالی سال قبل این باشگاه حل شده است یا خیر، گفت: خیر، هنوز مشکلات مالی باشگاه پابرجاست و هیچ گونه تغییری صورت نگرفته است. در رابطه با این موضوع حتی در اوایل اسفند سال گذشته جلسه‌ای برگزار شد که باز هم نتیجه ای حاصل نشد.

وی در ادامه گفت: البته مشکلات مالی باشگاه آذرخش برای ما عادی شده و هر ساله حتی در زمان برگزاری مسابقات این مشکلات وجود دارد.همیشه ۱۵ روز یا یک ماه مانده به شروع لیگ به یک باره یادشان می‌آید که تیمی در لیگ برتر دارند.

سرپرست آذرخش بندرعباس گفت:‌در استان هرمزگان همه مسئولان خیلی دوست دارند که در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشند اما زمانی که بحث حمایت از این باشگاه می‌رسد دیگر نمی‌توان آنها را پیدا کرد. در حال حاضر تمامی بازیکنان بومی این تیم ریالی بابت فصل قبل دریافت نکردند و بازیکنان غیربومی هم مقداری از قرارداد خود را  هنوز طلب دارند. در حال حاضر به دلیل همین مشکلات ما نتوانستیم بعد از پایان لیگ تمرینی برگزار کنیم و نمی دانیم آیا در لیگ برتر حضور خواهیم یافت یا خیر  و از طرفی هنوز تکلیف بودجه باشگاه برای حضور در لیگ سال آینده مشخص نیست.

زاهدی  همچنین در مورد نامه سازمان لیگ که به باشگاه ها اعلام شده بود هر چه زودتر باید در بحث استاندارد سازی و حرفه ای‌گری اقدامات لازم را انجام دهند گفت: واقعا نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این نامه نگاری‌ها را انجام می‌دهد.آنها خودشان بهتر از هر کسی می‌دانند باشگاه‌های ما زیرساخت لازم را ندارند. حتی بعضی از سالن‌های برگزاری مسابقات اینقدر کوچک هستند که اندازه لانه مرغ هم نیست. بحث استانداردسازی و حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها به این راحتی نیست که یک شبه و با یک نامه حل شود. بلکه باید  به باشگاهها وقت داد و این کار  آرام آرام صورت گیرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.