کد خبر : 113929
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 9:48
-

کدام بازی های دوستانه تیم ملی قطعی شده است؟

کدام بازی های دوستانه تیم ملی قطعی شده است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ که قطعی شده است، گفت: تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ بازی‌های رسمی و مهمی ندارد. اما طبق مصوبه کمیته فنی قرار است این تیم در چندین تورنمنت شرکت کند و ما در این برنامه سعی کردیم تمامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ که قطعی شده است، گفت: تیم ملی فوتسال در سال ۹۷ بازی‌های رسمی و مهمی ندارد. اما طبق مصوبه کمیته فنی قرار است این تیم در چندین تورنمنت شرکت کند و ما در این برنامه سعی کردیم تمامی این بازی‌ها را با تقویم فیفادی هماهنگ کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ اولین تورنمنت قرار است از یکم تا چهارم شهریورماه بین تیم‌های ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین در ایران برگزار شود. البته هنوز نام استان محل برگزاری مشخص نیست. برنامه دوم تیم ملی رویارویی با برزیل است که از ۶ تا ۹ آبان‌ماه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. همچنین برنامه سوم قرار است از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه در مسابقات چهارجانبه قزاقستان بین تیم‌های ایران، روسیه، آذربایجان و قزاقستان برگزار شود.

ترابیان افزود: همانطور که قبلاً گفتم قرار است با یکی از تیم‌های خوب اروپایی دو دیدار رفت و برگشت داشته باشیم که صربستان در حال حاضر قطعی شده و طبق برنامه‌ریزی کمیته فنی از ۸ الی ۱۷ بهمن‌ماه قرار است این بازی‌‌ها انجام شود. البته دیدار با صربستان در کمیته فنی قطعی شده و نیاز به تأیید فدراسیون فوتبال هم می‌باشد. بعد از تعطیلات فروردین سال ۹۸ قرار است دو دیدار دوستانه در ایران با تیم ملی برزیل داشته باشیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال عنوان کرد:‌ ما برای پیشرفت فوتسال هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم  تا در سالی که تیم ملی بازی‌های رسمی و مهمی ندارد بتواند خود را آماده نگه دارد.

وی در مورد بازی تیم ملی با عراق گفت:‌ تاکنون دعوتنامه رسمی از عراق به دست ما نرسیده البته بعد از اینکه دعوتنامه‌ای به دست ما رسید باید در کمیته فنی مطرح شود که آیا این بازی برای تیم ملی نیاز است یا خیر. اما به نظر من اگر این بازی قطعی شد بهتر است تیم ملی ایران و تیم ملی المپیک عراق بازی کنند به این دلیل که تیم المپیک عراق قرار است در مسابقات المپیک آرژانتین شرکت کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا دوشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

وحید شمسایی هم کلا فراموش شد؟ فقط بریم به برزیل ببازیم!! مسابقات اسیای مرکزی برگزار کنید حداقل