کد خبر : 113982
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 12:37
-

برنامه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برای المپیک مشخص شد

برنامه تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال برای المپیک مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال، گفت: از روز گذشته تمرینات خود را با حضور ۲۰ نفر در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده‌ایم. این تمرینات تا ۲۳ فروردین ادامه دارد. سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: طبق هماهنگی های که صورت گرفته دومین اردو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر ۲۰ سال، گفت: از روز گذشته تمرینات خود را با حضور ۲۰ نفر در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده‌ایم. این تمرینات تا ۲۳ فروردین ادامه دارد.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: طبق هماهنگی های که صورت گرفته دومین اردو از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت با حضور ۱۶ نفر ادامه پیدا می‌کند و ان‌شالله در صورتی که مشکل برای خروج و ویزای ایتالیا وجود نداشته باشد بامداد روز چهارم اردیبهشت ماه جهت دو دیدار دوستانه به ایتالیا سفر می‌کنیم این دو دیدار قرار است در ۶ و ۵ اردیبهشت ماه برگزار شود.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت:‌بعداز برگشت از ایتالیا مجدداً‌ اردوهای خود را ادامه می‌دهیم تا پایان خرداد و قرار است در همین ماه یک دیدار تدارکاتی با یکی از تیم های خوب آسیایی داشته باشیم.  ان‌شاءالله  در همین ماه اسامی۲۰ نفر نهایی خود را که قرار است در  مسابقات المپیک آرژانتین حضور داشته باشند معرفی می کنیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از مربیان باشگاه‌های کشور که در امر فوتسال پایه کار می‌کنند تشکر ویژه داشته باشم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.