کد خبر : 113992
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 19:01
-

دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان فوتسال: شما قهرمانان برگزیده ایران عظیم هستید

دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به ملی پوشان فوتسال: شما قهرمانان برگزیده ایران عظیم هستید
دور جدید تمرین تیم ملی فوتسال جوانان پسران از عصر امروز در مرکز ملی فوتسال در حالی آغاز شد که دبیرکل فدراسیون فوتبال نظاره گر تمرینات ملی پوشان بود.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال به همراه سعید قاسمی، معاون مرکز ملی فوتبال با حضور در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال دقایقی تمرینات تیم ملی فوتسال جوانان را نظاره کرده و با کادر فنی این تیم به گفتگو پرداختند.
محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتسال جوانان گفت: با تمرین، آمادگی بالا و زندگی حرفه ای به هدف خود که همانا موفقیت فوتسال ایران و به اهتزاز در آمدن پرچم پر افتخار کشورمان است، برسید و خود را برای مسابقات بین المللی و پیکارهای پیش رو آماده کنید.
وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون فوتبال با تمام وجود از تمامی تیم های ملی و شما عزیزان حمایت می کند. ممکن است محدودیتهایی وجود داشته باشد اما ما با تمام تلاش خود بازیهای تدارکاتی و شرایطی را برایتان فراهم می کنیم تا شما عزیزان با آمادگی کامل و بالا به مسابقات مهم و بین المللی اعزام شوید.زمانی که هدف بزرگی داشته باشید بدون شک می توانید به موفقیت و خواسته خود برسید.
ساکت ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت بزرگ علمی و فنی با عنوان کادر فنی در کنارتان حضور دارد، بی شک می توان به موفقیت رسید که این موفقیت نیازمند تلاشهای مستمر شما ورزشکاران است. کادر فنی و مجموعه سرپرستی این تیم با علاقه فراوان فعالیتهای مربوط به تیم را انجام می دهند و من به نوبه خود از تلاشهای مستمر کادر فنی و شما ورزشکاران پرتلاش تقدیر و تشکر می کنم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: بهترین استفاده را از امکاناتی کف برایتان فراهم شده است، ببرید. شما قهرمانان برگزیده کشور هستید و بر اساسا توانایی و آمادگیتان در مرکز ملی فوتبال حضور دارید. آرزوی موفقیت و بهروزی را برای شما غیور مردان فوتسال دارم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.