کد خبر : 113980
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 12:35
-

دبیری: تا زمانی که سلیمانی در فوتسال باشد به لیگ برتر بازنمی‌گردیم/ مدیران کار را به دست کاردان‌ها بسپارند/ خودتان تیم بدهید و در لیگ شرکت کنید!

دبیری: تا زمانی که سلیمانی در فوتسال باشد به لیگ برتر بازنمی‌گردیم/ مدیران کار را به دست کاردان‌ها بسپارند/ خودتان تیم بدهید و در لیگ شرکت کنید!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد شایعاتی مبنی بر بازگشت این تیم به لیگ برتر فوتسال گفت: این موضوع صحت ندارد. مسئولان فوتسال استان در این خصوص با ما صحبت کردند، اما شرایط هنوز مهیا نیست. تا زمانی که سلیمانی در فوتسال باشد، ما در لیگ برتر شرکت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در مورد شایعاتی مبنی بر بازگشت این تیم به لیگ برتر فوتسال گفت: این موضوع صحت ندارد. مسئولان فوتسال استان در این خصوص با ما صحبت کردند، اما شرایط هنوز مهیا نیست. تا زمانی که سلیمانی در فوتسال باشد، ما در لیگ برتر شرکت نخواهیم کرد. شرایط فوتسال الان بدتر هم شده است.

وی ادامه داد: درودگر عاشق فوتسال است و برای این رشته پدری کرده. کسی که عاشق این رشته باشد، اجازه نمی‌دهد شرایط آن بلاتکلیف باشد. متأسفانه چرخه ما ایراد دارد و هیچ کاری هم جلو نمی‌رود. افرادی مانند حسین شمس و وحید شمسایی را که ویترین فوتسال هستند، تخریب می‌کنیم و به حاشیه می‌رانیم. زمانی که درودگر رئیس کمیته فوتسال بود، با من اختلاف داشت، اما مشکلات تیمداری ما را برطرف کرد.

مدیرعامل باشگاه دبیری با اشاره به صحبت‌های دبیر کمیته فوتسال علیه خودش گفت: سلیمانی گفته بود که دبیری کجای فوتسال بوده است. من دروازه‌بان فوتسال بوده‌ام. آقای سلیمانی! شما چه کارنامه‌ای داری؟ فکر می‌کنید اگر فردی مانند درودگر بر فوتسال ریاست می‌کرد، اجازه می‌داد وضعیت نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه‌های آسیا این‌گونه و بلاتکلیف باشد؟! او با تمام توان برای برطرف شدن مشکلات تلاش می‌کرد. مدیران فعلی چه می‌کنند؟ مشکلات فوتسال به خاطر این است که مدیران ما، «سوار کار» نیستند. من به آنها می‌گویم که کنار بکشند و کار را به کاردان‌ها واگذار کنند.

«ما اکنون به کارهای تجاری و بیمارستانی خود می‌رسیم و آرامش داریم»، دبیری در مورد تهدید تیم مس سونگون به کنار گذاشته شدن از مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، با بیان این جمله تصریح کرد: چرا باید هم در فوتسال هزینه کنیم و هم ببینیم سلیمانی با ما چه رفتاری می‌کند؟ مشکل باید از ریشه حل شود. اگر پدر خانواده نتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد، کارهای خانواده به سختی پیش می‌رود. چرا تیم‌ها را تهدید می‌کنید؟ خودتان کم کم با هم یک تیم تشکیل دهید و در مسابقات شرکت کنید!

وی با ابراز خوشحالی از حضور مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالیم که مس سونگون به عنوان نماینده استان آذربایجان شرقی به عنوان قهرمان ایران می‌خواهد در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و ما هم هر کمکی از دست‌مان بربیاید، برای این تیم انجام خواهیم داد. امیدوارم شرایطی ایجاد شود که مشکلات مس به سرعت حل شود تا این تیم بتواند پس از چند سال، قهرمانی آسیا را برای یک باشگاه ایرانی به ارمغان بیاورد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

… تر از سلیمانی تو زندگیم ندیدم….
لابی باز و بد دهن…
ارزوم اینه که با خفت و خواری از این فوتسال برن هم اون هم اون کفاشیان بی بخار و ترسو

مهدی سه شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

من موندم اگر تیما باهم یکی بشن وحداقل یکسال مث دبیری شرکت نکنن اونوقت این آقایون که الان دارن رجز میخونن و پر رو بازی و لجبازی میکنن ازکجا میخوان نون بخورن و ببرن برای زن و بچشون؟
بابا بس کنید این مسخره بازیاتونو دیگه اه

هوادار غیر بومی پنجشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸

حیف فوتسال حیف بچه های با غیرت و با استعدادمون
حیف از تیم دبیری که از لیگ دور باشه
بابا یکم به فکر فوتسال باشید و کسانی رو بیارید سر کار که درد فوتسال داشته باشند