کد خبر : 113961
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1397 - 10:38
-

دبیری: علاقه داریم به لیگ برتر فوتسال برگردیم

دبیری: علاقه داریم به لیگ برتر فوتسال برگردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره کنارکشیدن تیم فوتسال دبیری از لیگ برتر و دوری یکساله این تیم از مسابقات لیگ، گفت: سال گذشته و بعد از جلسه با علی کفاشیان و مهدی تاج هم تصمیم داشتیم که در لیگ شرکت کنیم ولی بعضی از بازیکنان ما به تیم مس سونگون رفته بودند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرام دبیری درباره کنارکشیدن تیم فوتسال دبیری از لیگ برتر و دوری یکساله این تیم از مسابقات لیگ، گفت: سال گذشته و بعد از جلسه با علی کفاشیان و مهدی تاج هم تصمیم داشتیم که در لیگ شرکت کنیم ولی بعضی از بازیکنان ما به تیم مس سونگون رفته بودند و امکان برگشت آنها نبود. مدیرعامل باشگاه مس گفت بازیکنان شما با ما تمرین کرده اند و روی آنها حساب کرده ایم. اگر بازیکنان ما از مس بر می گشتند، این تیم از لیگ کنار می کشید. برای همین از حضور در لیگ انصراف دادیم.

وی افزود: اگر شرایط فراهم باشد خودمان هم علاقه داریم که به لیگ برتر فوتسال برگردیم. هرچند در اینباره تصمیم گیری و صحبتی نداشته ایم.

مدیرعامل سابق باشگاه دبیری درباره شرایط این باشگاه برای بازگشت به لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: اولین موضوع این است که تعامل با کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال دوطرفه باشد. بحث دیگر این است که بتوانیم تیم خوبی ببندیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.