کد خبر : 113998
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 9:41
-

تیم امید ۳ اردیبهشت به ایتالیا می رود

تیم امید ۳ اردیبهشت به ایتالیا می رود
سرمربی تیم فوتسال امید از حضور تیم ایران در تورنمنت چهارجانبه ایتالیا با حضور تیم میزبان و کشورهای فرانسه و اسلوونی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره آخرین روند تمرینات تیم فوتسال امید ایران که خود را برای حضور موفق در بازی های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین آماده می کند، گفت: از روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه دور جدید تمرینات تیم فوتسال آغاز شده و این اردو تا روز ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
وی دور بعدی اردوی تیم فوتسال امید را از روز ۲۳ فروردین ماه اعلام کرد و افزود: اردوی بعدی تیم فوتسال تا روز ۲۹ فروردین ماه ادامه خواهد یافت و بعد از آن در صورتی که مشکلی در اخذ روادید ایتالیا برای ملی پوشان ایران به وجود نیاید، از روز سوم اردیبهشت ماه برای حضور در تورنمنت چهارجانبه عازم این کشور خواهیم شد.
به گفته صانعی، در تورنمنت چهار جانبه ایتالیا، علاوه بر تیم میزبان تیم های فرانسه و اسلوونی نیز حضور دارند و دیدار اول ایران برابر لاجوردی پوشان خواهد بود.
وی از برگزاری اردوی دیگری در اواخر خرداد ماه خبر داد و افزود: از آنجایی که فهرست ۲۰ نفره نهایی بازیکنان اعزامی به المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین را باید تا روز بیستم تیرماه به کمیته ملی المپیک تحویل دهیم، دیداری تدارکاتی با یکی از تیم های خوب آسیایی قبل از این تاریخ برگزار خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال امید ایران اظهار داشت: بعد از آنکه قرعه کشی دیدارهای المپیک جوانان برگزار و حریفان ایران مشخص شدند، یک دیدار تدارکاتی دیگر نیز با تیم نهایی برابر یکی از تیم های قدرتمند جهان برگزار خواهیم کرد.
مراحل استعدادیابی تیم فوتسال المپیک با انتخاب ۵۰ نفر از سراسر ایران آغاز شد و در نهایت به ۳۰ نفر رسید، اوایل اسفند ماه سال جاری، از بازیکنان تست پزشکی گرفته شد تا سن استخوانی آنها مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.