کد خبر : 114054
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 12:24
-

تشریح پروسه جوانگرایی در تیم ملی فوتسال/ فقط حسن‌زاده دعوت می‌شود

تشریح پروسه جوانگرایی در تیم ملی فوتسال/ فقط حسن‌زاده دعوت می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: از سوم اردیبهشت ماه بازیکنان جوان لیگ را تحت عنوان تیم «ب» دعوت می کنیم. این اردوها با ۳۶ بازیکن طی اردوهای سه روز تشکیل می شود. بعضی از این نفرات جوان در تیم ملی با ما در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتسال گفت: از سوم اردیبهشت ماه بازیکنان جوان لیگ را تحت عنوان تیم «ب» دعوت می کنیم. این اردوها با ۳۶ بازیکن طی اردوهای سه روز تشکیل می شود. بعضی از این نفرات جوان در تیم ملی با ما در جام ملتها بودند و اکثر آنها هم در لیگ حضور داشته اند. سعی داریم طی ۵ تا ۶ ماه و با تشکیل اردوهای مختلف، تفکراتمان را به این بازیکنان القا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که از تیم ملی اصلی کدام بازیکنان را دعوت خواهد کرد؟ یادآور شد: فقط علی اصغر حسن زاده را دعوت می کنم چون او کاپیتان تیم ماست و باید شخصیتش حفظ شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره آغاز لیگ از تاریخ ۱۵ تیرماه گفت: هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است. از ما هم برای حضور در جلسات هیات رئیسه دعوتی به عمل نیامده. برنامه های آماده سازی تیم ملی را داده بودیم تا تقویم لیگ را بر اساس آن پیش بینی کنند. حتی الان نمی دانم لیگ به صورت پلی آف برگزار می شود یا خیر.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵

واقعا مضحکه. جوانگرایی یعنی هر سال دو الی سه نفر به تیم اضافه بشه نه اینکه کل تیمو عوض کنند بعد بروند نتایج افتضاح بیارند بگن تاوان جوانگراییه. اولین قهرمانی ایران هم بار اول برای همین جوانگرایی مضحک از دست رفت تو فوتسال تا ۴۰ سالگی میشه بازی کرد و جوان گرایی اساسا بی معنی و خنده داره ناظم الشریعه با بازیکنا مشکل داره به اسم جوانگرایی میخاد کلی نتایج ضعیف بدست بیاره مثل همون باخت تاریخی ۶ بر یک به روسیه چند ماه بعد سومی جهان .