کد خبر : 114030
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 10:49
-

سفر تیم ملی فوتسال ایران به کربلا در گرو برنامه لیگ برتر

سفر تیم ملی فوتسال ایران به کربلا در گرو برنامه لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در نظر دارد تیرماه امسال دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال عراق در کربلا برگزار کند. با این حال هنوز برگزاری این مسابقه باتوجه به مبهم بودن برنامه لیگ قطعی نشده است. باوجود اینکه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در نظر دارد تیرماه امسال دو بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال عراق در کربلا برگزار کند. با این حال هنوز برگزاری این مسابقه باتوجه به مبهم بودن برنامه لیگ قطعی نشده است.

باوجود اینکه کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده است لیگ برتر از ۱۵ تیرماه آغاز می شود، اما این برنامه به صورت رسمی به ناظم الشریعه ارائه نشده و برای همین بازی با عراق در ابهام قرار دارد.

در صورتی که لیگ از همان ۱۵ تیر استارت بخورد و در صورت موافقت سازمان لیگ، تیم ملی قبل از شروع این رقابتها عازم عراق می شود و بعد از دو روز به ایران بر می گردد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کورش یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

چرا با عراق؟؟؟؟؟؟؟
شما را به خدا کسی به من بگوید چرا؟؟؟؟؟
تیم سوم جهان با تیم بی کیفیت عراق باید بازی کند؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبا یکشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

تازه میخاد با بازیکنان جوان بره اونجا ببازه برگرده تو جام ملتها که انقدر افتضاح بازی کردند ۵ بر ۳ شد تو یوتیوب پخش زنده همه داشتن به ناظم الشریعه فحش میدادن خخخخ