کد خبر : 114111
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - 21:29
-

مظفر: برابر اوکراین خوب ظاهر شدیم/ برای عملکرد خوب در آسیا باید بیشتر کار کنیم

مظفر: برابر اوکراین خوب ظاهر شدیم/ برای عملکرد خوب در آسیا باید بیشتر کار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان بازی دوستانه برابر اوکراین اظهار کرد: اوکراین جزو ۵ تیم برتر جهان است و تیم بسیار خوبی دارد. بازی بسیار خوبی را از شاگردانم برابر این تیم قوی مشاهده کردیم. وی  افزود: بیشتر توجه ما روی کنترل و مدیریت بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان بازی دوستانه برابر اوکراین اظهار کرد: اوکراین جزو ۵ تیم برتر جهان است و تیم بسیار خوبی دارد. بازی بسیار خوبی را از شاگردانم برابر این تیم قوی مشاهده کردیم.

وی  افزود: بیشتر توجه ما روی کنترل و مدیریت بازی بود که برایمان اهمیت داشت. با توجه به بازی امروز باید بگویم تیم همچنان کار دارد و باید روی نقاط ضعف و قدرت خود بیشتر کار کنیم. این بازی‌های تدارکاتی کمک کردند که شناخت بهتری نسبت به ترکیب تیم و بازیکنان بدست آوریم.
مظفر در ادامه بیان کرد: باید در بخش دفاعی تمرکز بیشتری داشته باشیم. امروز دو گل دریافت کردیم، با وجود اینکه بخش دفاعی ما بسیار خوب عمل کرد اما جا دارد که ایده‌آل تر کار کند.
مظفر به حریفان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: ترکمنستان در گروه ما تیم چندان قدرتمندی نیست، البته نباید ملاک داوری را بازی کشورهای اسلامی قرار بدهیم، چرا که در فوتسال تیم‌ها در ۶ ماه می‌توانند تغییرهای زیادی پیدا کنند.

وی به ازبکستان حریف دیگر ایران در رقابت‌های آسیا اشاره و بیان کرد: ازبکستان بسیار قدرتمند بازی می‌کند. بازی تدارکاتی امروز با اوکراین کمک خوبی برای ما بود تا برابر ازبکستان بازی خوبی داشته باشیم. ازبک‌ها تیم قدرتی‌ای هستند که روی بازی فیزیکی کار می‌کنند. ما برای جام ملت های آسیا به همه تیم‌ها احترام می گذاریم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد.

مظفر در ادامه گفت: در حال حاضر ۱۹ بازیکن در تیم ملی داریم که بعد از بازی دوم برابر اوکراین سه بازیکن از ترکیب ما جدا می‌شوند و با ۱۶ بازیکن کار را ادامه می‌دهیم. در زمان اعزام به مسابقه‌ها دو بازیکن دیگر نیز از ترکیب تیم جدا می شوند.

وی در این مورد افزود: هیچ بازیکن مصدومی نداریم و اگر مصدومیتی هم باشد با کمک پزشکان تیم تا زمان اعزام برطرف می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در واکنش به صحبت‌های مدیر تیم ملی اوکراین که داوری را به نفع ایران اعلام کرده بود گفت: نظر من برعکس است. داوران به هیچ وجه به نفع ایران سوت نزدند، حتی در بازی امروز در نیمه نخست ۵ خطا علیه ما گرفتند. اوکراینی‌ها دائم اعتراض می‌کردند و دنبال این بودند که جو داوری را به نفع خود داشته باشند.

وی در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: برای اولین بار از همه کادر فنی خیالم راحت است، از مربیان تیم، پزشک، ماساژور و همه اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که فضای آرامی را برای تیم به وجود آوردند. کادر فنی سهم بزرگی در موفقیت تیم دارد و از همه آنها تشکر می‌کنم. از فدراسیون فوتبال هم به خاطر کمک به ما تشکر می‌کنم.

دیدار دوستانه تیم ملی  فوتسال بانوان ایران و اوکراین امروز (۲۶ فروردین) برگزار شد که تیم ملی ایران با نتیجه پنج بر دو اوکراین را شکست داد. دومین بازی ایران و اوکراین سه شنبه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.