کد خبر : 114148
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1397 - 13:14
-

کنگانی:باشگاه منحل نشده اما تیم فوتسال نداریم/علت کناره گیری تاسیسات مشکلات مالی است

کنگانی:باشگاه منحل نشده اما تیم فوتسال نداریم/علت کناره گیری تاسیسات مشکلات مالی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه و تصمیم مجمع شرکت سال آینده در لیگ برتر حضور نخواهد داشت. این تیم که سال ۹۱ با خرید امتیاز تیم استیل آذین در لیگ دسته اول حاضر شده بود، سال ۹۲ به لیگ برتر صعود کرد و توانست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی بعد از جلسه هیات مدیره این باشگاه و تصمیم مجمع شرکت سال آینده در لیگ برتر حضور نخواهد داشت. این تیم که سال ۹۱ با خرید امتیاز تیم استیل آذین در لیگ دسته اول حاضر شده بود، سال ۹۲ به لیگ برتر صعود کرد و توانست در این چند سال دوبار به عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یکبار به عنوان قهرمانی در آسیا برسد.

کنگانی عضو هیات مدیره باشگاه تاسیسات دریایی گفت: ما روز گذشته جلسه هیات مدیره را داشتیم. در نهایت مقرر شد تا تیم فوتسال تاسیسات در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

وی تاکید کرد: باشگاه ما منحل نشده است و در سایر رشته ها به جز فوتسال به فعالیت خودمان ادامه خواهیم داد.

عضو هیات مدیره باشگاه تاسیسات درباره اینکه آیا تصمیم باشگاه برای کناره گیری از لیگ برتر فوتسال قطعی است؟ گفت: تا الان (ظهر دوشنبه) که با شما صحبت می کنم این تصمیم قطعی است مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ بدهد. علت کناره گیری تاسیسات از فوتسال مشکلات مالی است.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.