کد خبر : 114180
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 10:36
-

افشاگری مدیرعامل یاسین‌پیشرو علیه شریفی و بهرامی

افشاگری مدیرعامل یاسین‌پیشرو علیه شریفی و بهرامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشروقم بعد از اتفاقات دیشب برنامه۹۰ علیه ناصر شریفی دست به افشاگری زد. علی رحمانی در پست اینستاگرامی خود نوشت: کریمی بهرامی رییس هیئت فوتبال قم و ناصر شریفی پدر فوتسال قم (به زعم خودش البته ) روزی در کنار هم فوتسال استان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشروقم بعد از اتفاقات دیشب برنامه۹۰ علیه ناصر شریفی دست به افشاگری زد.

علی رحمانی در پست اینستاگرامی خود نوشت:
کریمی بهرامی رییس هیئت فوتبال قم و ناصر شریفی پدر فوتسال قم (به زعم خودش البته ) روزی در کنار هم فوتسال استان در سطح لیگ برتر را نابود کردند و روزی رو به روی هم قرار گرفتند تا فوتبال استان قم (صبای قم ) را از لیگ برتر به لیگ یک و از لیگ‌ یک به لیگ دو کشاندند !
زمانی که یاسین پیشرو نماینده لیگ برتر فوتسال استان قم بود آقای بهرامی بیش از ۱۰ بار به من گفت که از ظرفیت حاج ناصر استفاده نکنی ضرر می‌کنی ! حتی برای اهرم فشار درست کردن در عرض یک شب ایشان را به سمت رییس کمیته فوتسال منصوب کرد تا من را در تنگنا قرار دهد و سهم رفیق شفیقش را بدهم . الحمدالله هیچ وقت زیر بار هیچ فشاری نرفتم و به هیچ احدی باج ندادیم ، جالب است که امشب اینطور تحقیرش کردی از مدرک تحصیلی نداشتنش تا دروغگو بودنش ! اما از آن روزها خیلی نمی‌گذرد ، روزهایی که حاج ناصر پشت در مجمع انتخابات رییس هیئت فوتبال شیرینی پخش می‌کرد تا مبارک کند انتخاب مجدد بهرامی را ! حالا امشب در برنامه ۹۰ رو به روی هم قرار گرفتند و حسابی پته هم را روی آب ریختند .
آقای استاندار، آقای مدیر کل، وقت آن نرسیده تا هر دوی این عزیزان را کنار گذاشته تا بیش از این فوتبال و فوتسال استان قم را به قهقرا نبرده اند؟! من نوه فوتسال استان قم هم نبودم چه برسد به پدر فوتسال، اما دو سال تیمی که دو نفری به جان آن افتاده بودید را حفظ کردم ، جالب بود که وقتی شما درجه یک ها شدید همه کاره تیم به بدترین شکل سقوطش دادید .
پ.ن : هنوز هم برای هر چیزی حتی جلوی چند ده میلیون بیننده قسم ولله و تالله ؟! فکر می‌کردم این‌ قسم مخصوص اتاق های با درب بسته است.
پ . ن دو : با شناختی که از هر دو نفر دارم اصلا عجیب نیست که پس از پایان این برنامه بر سر هدف جدیدی روی هم را ببوسند و دو مرتبه متحد شوند .
پ.ن سه : خیلی جالب تر اینکه در برابر هر دو تیم فوتسال و فوتبال اعلام می‌کنید که هیئت فوتبال وظیفه ای برای حمایتش ندارد، پس سوهان حاج حسین و پسران در قم وظیفه ی صیانت از فوتبال را دارد؟! حیف کلمه ی تاسف در برابر دیدن این‌ همه کم و کاستی و دروغ و تزویر و ریا . ضمنا آقای بهرامی به وقتش جواب ادعایی که در شبکه قم کردید را می‌دهم ، فعلا بماند.

photo_2018-04-17_10-08-11 - Copy

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.