کد خبر : 114171
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - 9:45
-

دو بازی دوستانه ایران با صربستان در زمستان ۹۷

دو بازی دوستانه ایران با صربستان در زمستان ۹۷

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از رویارویی تیم ملی فوتسال ایران و صربستان خبر داد. * برنامه لیگ برتر را پذیرفتیم لیگ برتر طبق برنامه ۱۵ تیرماه شروع می شود. ما برنامه لیگ را پذیرفتیم و می خواهیم بین تیم ملی و باشگاه ها تعامل وجود داشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال از رویارویی تیم ملی فوتسال ایران و صربستان خبر داد.

* برنامه لیگ برتر را پذیرفتیم
لیگ برتر طبق برنامه ۱۵ تیرماه شروع می شود. ما برنامه لیگ را پذیرفتیم و می خواهیم بین تیم ملی و باشگاه ها تعامل وجود داشته باشد. هم باشگاه ها باید از بازیکنان خود به نحو احسن استفاده کنند و هم تیم ملی باید خودش را آماده نگه دارد.

* تیم ملی ۱۰ بازی تدارکاتی دارد
در سال ۲۰۱۸، تیم ملی فوتسال رویداد رسمی ندارد. بنابراین در مقاطع مختلف ۱۰ بازی تدارکاتی در قالب تورنمنت های مختلف برای تیم ملی در نظر گرفته ایم و تیم ملی خودش را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۱۹ آماده می کند.

* رویارویی تیم ملی فوتسال ایران و صربستان
مذاکراتی با مسئولان فوتسال کشور صربستان داشته ایم و به توافقات اولیه هم رسیده ایم. بر این اساس، ژانویه ۲۰۱۹ تیم ملی ایران به صربستان سفر می کند و دو بازی تدارکاتی با این تیم برگزار می کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

اگر کفاشیان عرضه دشت استارت مسابقات فوتسال اسیای مرکزی رو میزد تا رویداد رسمی داشته باشیم تازه ممکنه گرندپریکس هم برگزار بشه