کد خبر : 114330
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1397 - 16:34
-

عراقی زاده:تیم برای جام حذفی آماده نبود/شاید رضا لک یکی از گزینه های ما باشد/قرار نیست گیتی پسند هرسال قهرمان شود/مجبور شدیم حسین شمس را بیاوریم

عراقی زاده:تیم برای جام حذفی آماده نبود/شاید رضا لک یکی از گزینه های ما باشد/قرار نیست گیتی پسند هرسال قهرمان شود/مجبور شدیم حسین شمس را بیاوریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد عدم حضور تیم فوتسال گیتی‌پسند در جام حذفی، اظهار کرد: از نظر ما، زمان برگزاری مسابقات جام حذفی فوتسال که امسال برای دومین‌بار برگزار شد، خوب نبود و چون نتوانسته ایم مصوبه هیئت مدیره را برای سال ۹۷ بگیریم در جام حذفی شرکت نکردیم. وی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی‌زاده در مورد عدم حضور تیم فوتسال گیتی‌پسند در جام حذفی، اظهار کرد: از نظر ما، زمان برگزاری مسابقات جام حذفی فوتسال که امسال برای دومین‌بار برگزار شد، خوب نبود و چون نتوانسته ایم مصوبه هیئت مدیره را برای سال ۹۷ بگیریم در جام حذفی شرکت نکردیم.

وی در مورد دیگر دلایل شرکت نکردن در جام حذفی گفت: هنوز تیم ما آماده نبود و آن را نبسته‌ایم. مورد دیگر اینکه قهرمان جام حذفی هم بلاتکلیف است و اگر تیم هم در این مسابقات حضور داشت و قهرمان جام حذفی کشور هم می‌شد برنامه خاصی برای قهرمان در نظر گرفته نشده است و به جام باشگاه‌های آسیا نمی‌رود به همین دلیل ترجیح دادیم در جام حدفی شرکت نکنیم.

عراقی‌زاده در مورد تعیین سرمربی فصل پیش‌رو تصریح کرد: هفته آینده جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌شود که پس از دریافت مصوبه حضور در لیگ برتر ۹۷، مذاکراتمان را برای تعیین سرمربی شروع می‌کنیم.

وی در پاسخ یه این سوال که زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه رضا لک قرار است هدایت فوتسال گیتی‌پسند را امسال بر عهده گیرد تا چه اندازه صحت دارد؟ اظهار کرد: هنوز با فردی مذاکره نکرده‌ایم و تا مصوبه هیئت رییسه باشگاه را نداشته باشیم نمی‌توانیم با کسی مذاکره کنیم. در حال حاضر این گزینه‌ها گمانه‌زنی‌هایی است که مطرح است. شاید رضا لک هم در گزینه‌های ما باشد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد نتایج ضعیف فوتسال گیتی‌پسند در فصل گذشته، افزود: تیم فوتسال گیتی‌پسند از سال ۸۹ تا ۹۶ در  لیگ برتر فوتسال حضور دارد، حفظ مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی لیگ برتر کار سختی است. همان‌طور که تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان اگر در لیگ برتر فوتبال حضور دارند هر سال نمی‌توانند در جایگاه قهرمانی باشند. به هر جهت اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود گیتی‌پسند هم قهرمانی را از دست بدهد.

عراقی‌زاده گفت: چون اگر قرار باشد هر ساله گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال قهرمان شود پس سایر تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند تلاش بیخود انجام می‌دهند. به هر حال سال گذشته دلایل خاصی داشت انشالله سعی می کنیم امسال با کم‌ترین ضریب اشتباه جلو رویم تا قهرمانی را به گیتی‌پسند برگردانیم و به مردم اصفهان هدیه کنیم.

وی در مورد رفتن اسماعیل‌پور از تیم گیتی‌پسند، خاطرنشان کرد: قرارداد اسماعیل‌پور با باشگاه گیتی‌پسند به پایان رسیده بود و برای حضور در لیگ برتر چین به مدت سه ماه به چین رفته است و برمی‌گردد و امیدوار هستم با او به توافق برسیم تا در فصل جدید هم بتوانیم این بازیکن را در تیم گیتی‌پسند حفظ کنیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند در مورد شرایط لیگ برتر فوتسال ایران و انصراف تیم‌ها یکی پس از دیگری، اظهار کرد: ساز و کار لیگ برتر فوتسال کشورمان خوب نیست، آیین‌نامه مدونی نداریم که یک باشگاه را برای حضور همه ساله در تیم ملزم کند و از طرفی دیگر حمایت‌های ویژه‌ای از لیگ برتر فوتسال نمی‌شود.

عراقی‌زاده اضافه کرد: باشگاه‌ها با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی باشگاه‌ها در هزینه‌های خود مانده‌اند. ضمن این که از مسابقات لیگ برتر فوتسال حمایت نمی‌شود و حتی مسابقات فوتسال از طریق تلویزیون پخش مستقیم ندارد. درآمدزایی برای باشگاه‌ها به قدر کافی وجود ندارد و به همین دلیل برخی باشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شوند و مجبور به انصراف از لیگ برتر فوتسال می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا انصراف تیم‌ها از لیگ برتر فوتسال ربطی به کیفیت مسابقات دارد؟» گفت: این موضوع ارتباطی با سطح کیفی مسابقات ندارد. زمانی که یک باشگاه مشکلات اقتصادی دارد، لیگ برتر را ترک می‌کند. هیچ‌وقت نتایج باعث این نمی‌شود که از حضور در لیگ برتر خوددداری کند. مشکلات اقتصادی و عدم درآمدزایی باعث می‌شود که تیم‌ها از لیگ کنار بکشند.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: از سال ۸۵ تا ۹۶ تمامی تیم‌هایی که در لیگ برتر فوتسال قهرمان شده‌اند از لیگ برتر فوتسال کنار کشیده‌اند و تنها تیمی که در حال حاضر در لیگ برتر طی این مدت باقی‌مانده تیم گیتی‌پسند است که امیدوار هستیم بتوانیم سهمیه را در اصفهان حفظ کنیم.

عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: نمی‌گوییم حمایت مالی، اما اگر مسئولان از تیم فوتسال گیتی‌پسند حمایت کنند قطعاً امسال نتایج بهتری به دست می‌آوریم.

وی در خصوص تغییر سرمربی تیم در اواسط فصل گذشته و عدم کسب نتیجه دلخواه، تأکید کرد: فصل گذشته شرایط خاصی داشتیم که شاید بازگو کردن آن صحیح نباشد. پس از کسب قهرمان هیئت مدیره باشگاه طی شرایطی تصمیم گرفت سرمربی تیم را عوض کند و از مربی اصفهانی حمایت شد اما شرایط جوری رقم خورد که مجبور شدیم در نیم‌فصل دوم تغییر استراتژی دهیم و حسین شمس را به تیم بیاوریم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند افزود: افضل مربی خوبی بود. سال ۹۰ و ۹۱ با این مربی قهرمان ایران و آسیا شدیم. انتخاب ما درست بود اما شرایط طوری رقم خورد که نیم‌فصل مجبور شدیم حسین شمس را به تیم آوریم. برخی مواقع باید حرکاتی را انجام دهیم و ریسک کنیم تا شاید در ادامه موفق می‌شدیم و اما با همان روند نیم فصل اول پیش رفتیم.

عراقی‌زاده در پاسخ به این سوال که «آیا با وجود مشکلات اقتصادی باشگاه گیتی‌پسند می‌تواند برای فصل پیش‌رو یک تیم قوی ببندد؟» گفت: وقتی که هوا ابری است همه جای ایران هوا ابری است. زمانی که مشکلات اقتصادی وجود دارد گریبانگیر همه باشگاه‌ها است. امیدوار هستیم در جلسه هیئت مدیره باشگاه بودجه خوبی دریافت کنیم و بتوانیم از ارزش اصفهان حمایت کنیم و سهم کوچکی در این ارزش داشته باشیم.

منبع:ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمود جمعه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

سلام :آقا شما همون رضا لک بدردت میخوره
لک این همه مهره داشت جاوید حسن زاده اسماعیل پور مورنو افشار عالیقدر…….
اون تیم دست هر کسی بود به راحتی قهرمان میشد
شهید منصوری قرچک هم با اون همه مهره قهرمان شد این هنر نیست مربی بیاد با این همه ملی پوش قهرمان بشه
همه خبر دارن لک از نظر مدیریت بازیکن ها تو زمین ضعف داره
و بارها بازیکن های بزرگ براش تصمیم گرفتن .درگیری های تمرین از طرف ایشون اصلا کنترول نمیشه

نام ... جمعه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

شما بهتره بری به نتایج شهرداری ساوه بعد از حضور رضا لک یه نگاه بندازی اونموقع میفهمی که از فوتسال چیزی سر در نمیاری

نام ... جمعه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴

عراقی زاده دنبال لک هست تا خودش همه کاره بشه یکم هم به فکر منافع مدیران گیتی باش که این تیم محل نشه .اگه این تیم منحل بشه فوتسال اصفهان نابود میشه ای کاش اقای جنتی به توهم عوض میکرد جنتی حواست به افکار اشتباه اعرقی باشه