کد خبر : 114416
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 - 9:49
-

درودگر:کمیته فوتسال باید به دنبال اسپانسر و حق پخش برای باشگاه‌ها باشد/تاج همیشه به دنبال یک راهکار مناسب برای پیشرفت فوتسال است

درودگر:کمیته فوتسال باید به دنبال اسپانسر و حق پخش برای باشگاه‌ها باشد/تاج همیشه به دنبال یک راهکار مناسب برای پیشرفت فوتسال است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال در مورد وضعیت نامساعد این روزهای فوتسال گفت: من با صداقت می‌گویم یکی از مظاهری که در ایران داریم و تولید ملیست، فوتسال است. یادم است در سال‌های دور در کشور در ماه رمضان مسابقات گل کوچک در تمام شهرهای ایران و استان‌ها به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صادق درودگر رئیس سابق کمیته فوتسال در مورد وضعیت نامساعد این روزهای فوتسال گفت: من با صداقت می‌گویم یکی از مظاهری که در ایران داریم و تولید ملیست، فوتسال است. یادم است در سال‌های دور در کشور در ماه رمضان مسابقات گل کوچک در تمام شهرهای ایران و استان‌ها به خصوص تهران در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس‌، تام ایران‌خودرو، شن سای ساوه و….. برگزار می‌شد که آن زمان با استقبال خوبی روبه‌رو شده بود.

درودگر افزود: گل کوچک آن موقع در حال حاضر به فوتسال تغییر نام پیدا کرده و تاکنون پیشرفت‌های زیادی هم در سطح آسیا و هم دنیا داشته البته من تا زمانی که دکتر دادکان رئیس فدراسیون فوتبال بود در کمیته فوتسال حضور داشتم و با رفتن وی از فدراسیون فوتبال استعفا دادم.

رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: واقعاً به عنوان عضوی از خانواده فوتسال وقتی می‌بینم این مسائل (انصراف تیم‌ها، ناامیدی بازیکنان و…) را می‌بینم دلم می‌سوزد. در حال حاضر فوتسال ما روزمره شده و هر روز تیمی انصراف می‌دهد. این موضوع  زمانی آدم را بیشتر ناراحت می کند که می بیند تیم‌هایی که انصراف می‌دهند همگی جزو قهرمانان ایران و آسیا هستند.

درودگر در پاسخ به سؤالی که شما به عنوان یک پیشکسوت فوتسال چه راهکارهایی را پیشنهاد می‌دهید، گفت: در مرحله اول کمیته فوتسال باید به دنبال اسپانسر و حق پخش برای باشگاه‌ها باشد. ما نباید پیشکسوتان خود را همچون شمس، حیدریان، شمسایی و….. به راحتی از دست بدهیم. باید از تجربیات این عزیزان نهایت استفاده را بکنیم برای پیشرفت فوتسال نه اینکه آنان را به حال خود در اجتماع رها کنیم.

نایب رئیس سابق کمیته فوتسال آسیا در پایان بیان داشت: امیدوارم همگرایی، همزبانی، همدلی و گذشت از مسائل شخصی و توجه به فوتسال را سرلوحه خود قرار دهیم و مسولان ورزشی به این رشته پر افتخار توجه ویژه ای کنند البته این موضوع را به خوبی می دانم این مسائل همیشه دغدغه های تاج ریاست فدراسیون فوتبال است و وی همیشه به دنبال یک راهکار مناسب برای پیشرفت فوتسال است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.