کد خبر : 114494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 - 15:34
-

مظفر: تیم ما پیر نیست و میانگین سنی ایده‌آلی داریم/ بهره‌برداری خوبی از بازی‌های تدارکاتی داشتیم

مظفر: تیم ما پیر نیست و میانگین سنی ایده‌آلی داریم/ بهره‌برداری خوبی از بازی‌های تدارکاتی داشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: آخرین مرحله اردو در حال برگزاری است. خوشبختانه بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در اردو کارهای تاکتیکی و بدنسازی را انجام می‌دهیم. شرایط مسابقات تایلند را شبیه‌سازی می‌کنیم و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: آخرین مرحله اردو در حال برگزاری است. خوشبختانه بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در اردو کارهای تاکتیکی و بدنسازی را انجام می‌دهیم. شرایط مسابقات تایلند را شبیه‌سازی می‌کنیم و در آن به مرور تاکتیک‌ها می‌پردازیم.

وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی اظهار داشت: از مهرماه ۹۶ بازی‌های تدارکاتی ما آغاز شد. در ابتدا با ایتالیا روبه‌رو شدیم و سپس دو بازی با روسیه داشتیم و در ادامه نیز چین و اوکراین حریفان ما بودند. از شرایط بازی‌ها راضی هستیم و در این زمان کوتاه بازی‌های تدارکاتی خوبی داشتیم. حتی یک بازی با تیم‌های شرق آسیایی را در نظر داشتیم که این بازی مقابل چین برگزار شد. سایر حریفان ما هم بهترین‌های اروپا بودند. در مجموع هم از نتایج راضی هستیم و هم بهره‌برداری خوبی از این بازی‌ها داشتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان یادآور شد: ما اکنون با ۱۴ نفر نهایی در اردوها هستیم. البته ۲۵ بازیکن را زیر نظر داریم که شرایط حضور در تیم را دارند. بعد از مسابقات نیز از سایر نفرات استفاده خواهیم کرد و برای آینده تیم ملی برنامه‌های خوبی داریم.

مظفر درباره جوانگرایی در تیم ملی تاکید کرد: از بین ۱۴ نفر حاضر ۷ نفر در مسابقات دوره قبل حضور داشتند و ۵۰ درصد تیم ما تغییر کرده است. تیم ما پیر نیست و میانگین سنی بازیکنان ۲۵ سال است که برای مسابقات معتبر آسیایی و جهانی بسیار ایده‌آل است. زمان جوانگرایی همیشه بین دو دوره مسابقات است، نه قبل از آن.

وی در پایان تصریح کرد: همه تیم آماده هستند و بین بازیکنان هم کسی نیست که آسیب‌دیدگی جدی داشته باشد. آسیب‌های جزئی نیز با کمک کادر پزشکی و کادر فنی در حال برطرف شدن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.