کد خبر : 114542
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 12:10
-

تبریز،میزبان احتمالی تورنمنت چهارجانبه ایران/حضو قطعی اوکراین،بلاروس و ژاپن

تبریز،میزبان احتمالی تورنمنت چهارجانبه ایران/حضو قطعی اوکراین،بلاروس و ژاپن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص تورنمنت چهارجانبه در ایران تاکید کرد: اوکراین، بلاروس و ژاپن سه تیمی هستند که قرار است ۳۱ شهریور الی ۴ مهرماه به ایران بیایند. البته ژاپن نگرانی هایی برای زمان بازگشت دارد و می خواهد بازیکنانش به لیگ این کشور برسند. احتمال دارد در صورت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در خصوص تورنمنت چهارجانبه در ایران تاکید کرد: اوکراین، بلاروس و ژاپن سه تیمی هستند که قرار است ۳۱ شهریور الی ۴ مهرماه به ایران بیایند. البته ژاپن نگرانی هایی برای زمان بازگشت دارد و می خواهد بازیکنانش به لیگ این کشور برسند. احتمال دارد در صورت توافق با مسئولان استان آذربایجان شرقی، میزبانی این تورنمنت را به شهر تبریز بدهیم. قرار است روز دوشنبه با مدیرکل ورزش شهر تبریز جلسه ای در این ارتباط داشته باشیم و هماهنگی های لازم را صورت بدهیم.

رئیس کمیته فنی درباره احتمال بازی تیم ملی فوتسال با پرتغال، تاکید کرد: من با آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صحبت کردم و برای بازی با انگلیس خیلی موافق نبودم چون انگلیس یک تیم درجه دو در فوتسال است. برای گرفتن ویزای انگلیس هم باید به یک کشور دیگر می رفتیم که هزینه سنگینی داشت و نمی ارزید این کار را بکنیم. فدراسیون فوتبال تاکید دارد بودجه های ما در راستای برنامه های خوب هزینه شود.

ترابیان ادامه داد: صحبتهای اولیه با پرتغال هم انجام شده بود. آنها چند تاریخ به ما پیشنهاد دادند که به برنامه های فوتسالمان نمی خورد. پرتغال تاریخ «فیفا دی» ها و برنامه های خوب را پر کرده است و درخواست بازی با ایران در تاریخ های دیگری را داشت. این برنامه به لیگ ما ضربه می زد. باید مراقب لیگ هم باشیم و نگاهمان دوجانبه باشد. بنابراین بازی با پرتغال هم فعلا منتفی است و چیز تایید شده ای نیست.

وی در پایان درباره احتمال بازی ارمنستان و عراق هم گفت: ارمنستان درخواست بازی تدارکاتی داشته است. اگر قرار به بازی باشد، با تیم «ب» به مصاف ارمنستان می رویم. عراق هم ابراز علاقه کرده است. اگر لازم شود، تیم «ب» ایران با تیم اصلی عراق دو بازی خواهد داشت. همچنین علاقه داریم اگر شرایط مهیا شود تیم نوجوانان ما با تیم المپیک عراق هم بازی تدارکاتی داشته باشد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.