کد خبر : 114525
تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1397 - 9:48
-

شرط جالب یاسین پیشرو برای تیمداری در فوتسال

شرط جالب یاسین پیشرو برای تیمداری در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم در اینستاگرام خود متن زیر را منتشر و اعلام کرد اگر بهرامی از هیات فوتبال قم استعفا دهد در فوتسال تیمداری خواهد کرد:آقای بهرامی دو سال پیش رو یادتون‌ میاد که در واپسین لحظاتی که فکر میکردید تونستید گولم بزنید چطور تمام نقشه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو قم در اینستاگرام خود متن زیر را منتشر و اعلام کرد اگر بهرامی از هیات فوتبال قم استعفا دهد در فوتسال تیمداری خواهد کرد:آقای بهرامی دو سال پیش رو یادتون‌ میاد که در واپسین لحظاتی که فکر میکردید تونستید گولم بزنید چطور تمام نقشه هاتون نقش بر آب شد ؟ و بعدش چطور تو برنامه نود مصاحبه کردید و سعی کردید آبروی من و مجوعه یاسین رو ببرید که همه فکر کردن ما مشکل ضمانتنامه داریم ؟ الان بعد از این همه مدت که شما شدی سوژه ی خنده ی یه کشور و دستت برای همه رو شد دیگه مخاطبم شما نیستی ، بیشتر خودم به خودم اومدم ، فهمیدم که اگر بخوای با آبروی کسی بازی کنی خیلی زود در همون مقیاس و حتی بیشتر آبروی خودت میره .
آخر این ویدئو میفرمایید من قمی نیستم و شما قمی هستی و باید پاسخگو باشی بابت سقوط تیم ، خب حالا آقای قمی دیگه که فایل صوتی شما هم تو هفته قبل برنامه نود منتشر شد که دارید پیشنهاد میدید تیم صبا کلا منحل بشه ، بدون اینکه ذره ای به فکر آبرو و سرمایه و ورزش شهر قم باشید .
تیم فوتسال رو هم که نتونستید اسپانسر براش پیدا کنید و سال قبل سقوطش دادید .
آقای بهرامی مردم کشور ما تو این چند سال اخیر کم مسئول در حوزه های مختلف اجرایی ندیدن که با ناکارآمدی های مختلف باز هم سفت به میزهاشون چسبیدن و ول کنِ قضیه نیستن‌ .
یه پیشنهاد دارم و اینجا میگم تا همه بخونن ، شما الان با اون مصاحبه ی قشنگی که کردی کلی معروف شدی ! بالطبع اگر استعفا بدید هم همه متوجه میشن که حداقل اصراری به ادامه ی این وضع نابسامان ندارید یا شاید از گناهتون کمتر بشه ، در نهایت اگر این اتفاق تا قبل از شروع لیگ برتر امسال افتاد و شما و تیمتون دور فوتسال رو خط کشیدید ما برمیگردیم و حداقل فوتسال رو نجات میدیم .
این قول رو اینجا دادم که همه ببینن و قول میدم اگر به توصیه ام گوش کنید همین جا هم ازتون تشکر کنم که حداقل تا آجر آخرِ این رشته رو نابود نکردید .
اما اگر نرفتید و موندید حداقل برای همه دلیلِ موندنتون رو تشریح کنید.
ضمناً ، صبر نکنید تا چند روز مونده به شروع لیگ که دیدید دیگه کاری از دستتون بر نمیاد استعفا بدید ها ، چون اون وقت دیگه ما هم نمیایم که بمونیم با کلی عقب موندگی .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۴۷

آقای رحمانی متاسفانه شما بابت تیمداری در سال ۹۴ تقریبا ۴۰ درصد به بازیکنان و مربیان بدهکارید. پیشنهاد میکنیم ابتدا تسویه کنید بعد به فکر تیمداری باشید…..

مرد فوتسال دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

باسلام‌ آقای رحمانی همین‌ که قم فوتسال نداشته باشه بهتره‌ تا اینکه تیم رو به امسال شما بدن شما از هیئت‌ فوتبال قم بدترید‌ هیئت فوتبال قم هم ازشما برتر هر دو لنگه هم هستید