کد خبر : 114574
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 18:37
-

ساکت:از هیچ تلاشی برای حمایت و پشتیبانی تیم های ملی دریغ نکرده ایم

ساکت:از هیچ تلاشی برای حمایت و پشتیبانی تیم های ملی دریغ نکرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در مرکز ملی فوتبال، اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای حمایت و پشتیبانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، دبیرل فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیتهای صورت گرفته در مرکز ملی فوتبال، اردوهای تدارکاتی و بازیهای دوستانه برای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای حمایت و پشتیبانی تیم های ملی مخصوصا تیم ملی فوتسال بانوان دریغ نکرده و امیدوارم شاهد موفقیت تیم های ملی باشیم. دختران ایران زمین با تلاش و پشتکار برای کشورمان بارها افتخار آفرینی کرده و امیدوارم در این دوره از بازیها نیز بتوانند با موفقیت به کشور بازگردند. مطمئنم بازیکنان ملی پوش کشورمان در مسابقات تایلند برای حفظ عنوان قهرمانی می روند و شایستگی کسب عنوان برتر در آسیا را دارند.
ساکت در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم ملی فوتسال در چند ماه گذشته اردوهای فشرده ای داشته است. دختران ما روی کفپوش استانداردی تمرین می کنند که در تمام دنیا از این کفپوش استفاده می شود.
وی در ادامه افزود: امیدوارم رسانه ها نیز نقش خود را به عنوان بار دوازدهم فراموش نکنند. رسانه ملی در این چند وقت نقش کمرنگی داشته است. رسانه ها به عنوان یار دوازدهم ما هستند و امیدوارم با حمایتهایشان شاهد موفقیت بیش از پیش تیم های ملی باشیم.
دبیر فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتسال بانوان ١٩ دوره اردو داشته و در تعطیلات آنها در اردو و مسابقه تدارکاتی بودند. حدود صد روز تیم ملی اردو داشته و این تیمی که اعزام می شود کامل ترین تیم ملی فوتسال ما است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.