کد خبر : 114563
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 9:55
-

قلی زاده:اسم تیم برایم مهم نیست/ با قول هایی که داده اند فکر می کنم می شود تیمداری کرد

قلی زاده:اسم تیم برایم مهم نیست/ با قول هایی که داده اند فکر می کنم می شود تیمداری کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مدیرعامل تیم آتلیه طهران قم درباره آخرین وضعیت تیمداری آتلیه در لیگ برتر فوتسال به خاطر مشکلات مالی، گفت: روز گذشته جلسه ای را با مسئولان اداره ورزش قم داشتیم. قرار شد اداره ورزش امکاناتی مثل سالن، استخر، یگان ویژه، آمبولانس، یگان ویژه و مسائلی از این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده مدیرعامل تیم آتلیه طهران قم درباره آخرین وضعیت تیمداری آتلیه در لیگ برتر فوتسال به خاطر مشکلات مالی، گفت: روز گذشته جلسه ای را با مسئولان اداره ورزش قم داشتیم. قرار شد اداره ورزش امکاناتی مثل سالن، استخر، یگان ویژه، آمبولانس، یگان ویژه و مسائلی از این دست را برای تیم ما فراهم کند. خود ما هم ایاب و ذهاب تیم را می دهیم.

وی افزود: درست است تیم آتلیه خصوصی است ولی ما این تیم را برای دورهمی در لیگ قم جمع کردیم و در عرض چهار سال به لیگ برتر رسیدیم. به خاطر مشکلات مالی هم راغب به تیمداری نیستیم چون با این شرایط خیلی ها در هزینه های جاری خود می مانند. الان هم دنبال این نیستم که من حتما مدیر تیم باشم. حتی پیشنهاد دادم اسم تیم به شهروند قم تغییر کند. من وابستگی به اسم تیم ندارم ولی باید آنرا حمایت کنند. مسئولان استان اگر بخواهند یک جشن بگیرند چقدر باید هزینه کنند تا چند هزار نفر را دور هم جمع کنند. ولی ما با یک فوتسال، دو سه هزار نفر را به سالن می کشیم. اینجا بحث فرهنگی و تفریحی است. مسئولان اگر با این دید نگاه کنند، راحت تر به تیم کمک می کنند.

مدیرعامل تیم آتلیه قم تاکید کرد: یکی از مسئولان استان به من پیامک داد که شما ادای تیمداری در می آورید! اگر ادای تیمداری بود که از لیگ دو به لیگ یک و سپس به لیگ برتر نمی آمدیم. اینها ادا در آوردن نیست. من حتما مدیر خوبی هستم که توانستم با این بضاعت این موفقیت را کسب کنم. همانطور که گفتم اسم تیم برایم مهم نیست. مهم این است که فقط تیم از استان خارج نشود.

قلی زاده در پایان در پاسخ به این سئوال که باتوجه به قول مسئولان تیمداری آتلیه قطعی است؟ تصریح کرد: نمی شود گفت قطعی ولی فکر می کنم با قول هایی که داده اند فکر می کنم می شود تیمداری کرد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.