کد خبر : 114560
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 9:50
-

ناصری:مسئولان ورزش به جای شعاردادن، عمل کنند/ باید به حال فوتسال گریست/ طولی نمی‌کشد تمام عناوین فوتسال را از دست می‌دهیم

ناصری:مسئولان ورزش به جای شعاردادن، عمل کنند/ باید به حال فوتسال گریست/ طولی نمی‌کشد تمام عناوین فوتسال را از دست می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد تیم فوتسال تاسیسات دریایی که امسال انصراف خود را از حضور در لیگ برتر اعلام نموده است، گفت: باید به حال فوتسال ایران گریه کرد.تیم‌های مطرحی همچون دبیری، تاسیسات دریایی که عناوین قهرمانی زیادی در ایران و یا حتی قهرمانی آسیا دارند یکی یکی از فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا ناصری در مورد تیم فوتسال تاسیسات دریایی که امسال انصراف خود را از حضور در لیگ برتر اعلام نموده است، گفت: باید به حال فوتسال ایران گریه کرد.تیم‌های مطرحی همچون دبیری، تاسیسات دریایی که عناوین قهرمانی زیادی در ایران و یا حتی قهرمانی آسیا دارند یکی یکی از فوتسال به دلیل شرایط بد مالی و نبود اسپانسر خداحافظی می‌کنند.

وی در ادامه گفت: زمانی به یاد دارم که اسپانسرها به دنبال حمایت از تیمی بودند که در آن سرمایه‌گذاری کنند اما شرایط حال این روزهای فوتسال برعکس شده. به جای اینکه اسپانسرها به دنبال تیمی بگردند تیم‌ها و باشگاه‌ها به دنبال آنها هستند.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: البته می‌توان حق را به بخش خصوصی داد به این دلیل که وقتی آنها می‌بینند هیچ حمایتی از دولت یا مسئولان ورزشی کشور نمی‌شوند و حتی مسابقات آنها پخش مستقیم ندارد چگونه باید توقع حمایت از بخش خصوصی داشته باشیم.

ناصری افزود: در حال حاضر تیم ملی در جایگاه سوم دنیا است و حرف اول آسیا را می‌زند اما به نظرم طولی نمی‌کشد که در آینده نزدیک تمام این عناوین و افتخاراتی که در فوتسال داریم را از دست می‌دهیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان ورزشی کشور به جای شعار دادن به حرف خود عمل کنند. از آنها می‌خواهم هر چه زودتر جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان برای رهایی از انصراف از باشگاه‌های خوب کشور برگزار کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

آقا مربى ؟!! شماها با ریخت و پاش تاسیسات رو نابود کردید بس کنید دیگه!!