کد خبر : 114636
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 11:11
-

ماجرای عجیب لغو یکی از دیدارهای جام حذفی فوتسال

ماجرای عجیب لغو یکی از دیدارهای جام حذفی فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام حذفی فوتسال بعد از کش و قوس فراوان و انتقاداتی که نسبت به تیم های شرکت کننده در آن می شد، سرانجام روز گذشته با برگزاری فقط دو مسابقه (از چهار مسابقه) استارت خورد. تیم هیات فوتبال کرمان در دیدار با شهدای ایلام حاضر نشد و تیم الغدیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام حذفی فوتسال بعد از کش و قوس فراوان و انتقاداتی که نسبت به تیم های شرکت کننده در آن می شد، سرانجام روز گذشته با برگزاری فقط دو مسابقه (از چهار مسابقه) استارت خورد.

تیم هیات فوتبال کرمان در دیدار با شهدای ایلام حاضر نشد و تیم الغدیر اردبیل هم به خاطر نقص مدارک، اجازه بازی مقابل اتحاد برنا ورامین را نیافت تا این دو مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود حریفان اعلام شود.

ماجرای لغو دیدار نماینده اردبیل می تواند از عجایب فوتسال ما باشد. در حالی که یک بازه زمانی برای ثبت نام تیم ها در جام حذفی تعریف شده بود، تیم الغدیر اقدامی در این زمینه انجام نمی دهد و ثبت نام بازیکنانش را چند ساعت مانده به شروع مسابقه، در سایت کمیته فوتسال انجام می دهد!

کاظم سلیمانی دبیر کمیته فوتسال در این خصوص گفت: مسئولان تیم الغدیر تصور کرده اند که می توانند به نحوی در مسابقات شرکت کنند! آنها فکر کرده اند نحوه شرکت در جام حذفی مثل حضور در جام رمضان است!

وی افزود: برای ثبت نام تیم ها یک بازه زمانی تعیین کرده بودیم که الغدیر در این بازه اقدامی نکرد. حتی هفته گذشته هم برای کمک به تیم الغدیر، سایت ثبت نام را باز کردیم ولی گویا آنها بازهم کوتاهی می کنند. به خاطر تعدد مسابقات لیگ دسته سوم و لیگ مناطق، ما هم ثبت نام تیم الغدیر را پیگیری نکردیم.

دبیر کمیته فوتسال تصریح کرد: نماینده اردبیل به خاطر کوتاهی در ثبت نام، قصد داشت با کارت ملی بازی کند. حتی با من تماس گرفتند که اجازه بدهم با کارت ملی به میدان بروند ولی من مخالفت کردم. ناظر بازی هم این موضوع را صورت جلسه کرد و به تهران بازگشت.

سلیمانی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم کرمان و اردبیل می توانند در دور برگشت به میدان بروند؟ گفت: بله، می توانند. ما سایت را مجددا برای آنها باز می کنیم تا کارت بازیکنانشان صادر شود. اگر بخواهند می توانند در بازی برگشت بازی کنند.

در بازی های جام حذفی فوتسال، دیدار آرمان سیلک کاشان با پالایش نفت آبادان به تساوی ۳ – ۳ رسید. تیم قایقران تکاب هم با نتیجه یک به ۵ مغلوب مقاومت تهران شد. شهدای ایلام و اتحاد برنا هم به ترتیب با نتیجه سه بر صفر مقابل هیات فوتبال کرمان و الغدیر اردبیل (به دلیل عدم حضور دو تیم) پیروز شدند.

دبیر کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال که آیا ارزش داشت جام حذفی را با این تعداد تیم و به این شکل برگزار کرد؟ یادآور شد: عدم همکاری از سوی خود باشگاه ها بوده است. همین الان هفت تا هشت تیم لیگ برتری هم مدارک خود را برای ثبت نام نیاورده اند. وقتی تیم ها برای لیگ برتر آمادگی ندارند، نمی توان به تیم های دیگر خیلی امیدوار بود. ضمن اینکه هیات رئیسه سازمان لیگ هم به ما ابلاغ کرد که جام حذفی باید برگزار شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۵۳

واقعا خنده دار جام جذفی فوتسال که هیچ تیم لیگ برتری حضور نداره و بیشتر شبیه یه دورهمی و شوخی هست