کد خبر : 114718
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 15:59
-

سرمربی ترکمنستان: گروه سختی داریم/رقابت با تیم‌های قدرتمند برای ما خوب است

سرمربی ترکمنستان: گروه سختی داریم/رقابت با تیم‌های قدرتمند برای ما خوب است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام ملت‌های فوتسال بانوان به میزبانی تایلند از امروز آغاز می‌شود که تیم ملی کشورمان فردا در نخستین دیدار خود مقابل ترکمنستان به میدان می‌رود. نشست خبری مربیان امروز برگزار شد. کامیل مینگازوف سرمربی تیم ملی ترکمنستان درباره دیدار تیمش مقابل ایران که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات جام ملت‌های فوتسال بانوان به میزبانی تایلند از امروز آغاز می‌شود که تیم ملی کشورمان فردا در نخستین دیدار خود مقابل ترکمنستان به میدان می‌رود.

نشست خبری مربیان امروز برگزار شد.

کامیل مینگازوف سرمربی تیم ملی ترکمنستان درباره دیدار تیمش مقابل ایران که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: بازی‌های داخل سالن آسیا بزرگترین تجربه برای ما بود.

وی افزود: ژاپن و چین تیم‌هایی خوبی بودند که با ما بازی  کردند. ما تیم تقریبا جوانی هستیم که از ۲ سال پیش شروع کرده‌ایم.

این سرمربی که سابقه ۱۲ ساله در تیم ملی فوتبال ترکمنستان را دارد، برای نخستین بار همراه با تیمش در سال ۲۰۰۴ در کاپ آسیا حضور داشت.

مینگازوف ۴۹ ساله خاطرنشان کرد: من تجربه این جو را با تیم ملی فوتبال دارم و به خوبی با آن آشنا هستم اما اعتقاد دارم بازیکنان با اینکه نخستین تجربه خود را دارند، اما ترسی ندارند.

وی افزود: من همه تجربیات و دانشم را به کار می‌گیرم تا بهترین چیزها را برای تیم به وجود آورم.

سرمربی ترکمنستان درباره همگروهی با ایران و ازبکستان در این مسابقات، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد گروه سختی داریم اما برای ما که در حال پیشرفت هستیم خوب است. ما به مسابقات بیشتری مقابل تیم‌های قدرتمند نیاز داریم و این یک امتیاز برای ماست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.