کد خبر : 114668
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 - 12:22
-

مظفر: انتظارات از تیم ایران بالاست/ امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم

مظفر: انتظارات از تیم ایران بالاست/ امیدوارم بهترین نتایج را کسب کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در نشست خبری جام ملت‌های آسیا در پاسخ به این سوال که روند آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای این دوره از بازیها چگونه بوده است، گفت: روند آماده سازی تیم ملی فوتسال در یکسال گذشته بسیار خوب بود. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در نشست خبری جام ملت‌های آسیا در پاسخ به این سوال که روند آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران برای این دوره از بازیها چگونه بوده است، گفت: روند آماده سازی تیم ملی فوتسال در یکسال گذشته بسیار خوب بود.

وی افزود: تیم ملی اردوهای تدارکاتی و کمپ های مختلفی را برای حضوری پرقدرت در این دوره از مسابقات پشت سر گذاشت.۱۹ مرحله اردوی تدارکاتی در کنار برگزاری بازیهای دوستانه با کشورهای ایتالیا، روسیه، چین و اکراین به تیم ما کمک کرد تا آمادگی مطلوبی برای حضور در این مسابقات به دست آوریم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما قهرمان دوره قبل بوده اید و فشار بر روی شما بر حفظ عنوان قهرمانی زیاد است، اظهار داشت: طبیعتا انتظارات از این تیم بالاست و همیشه حفظ عنوان قهرمانی از کسب آن بسیار سخت تر است. ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همه از ما انتظار دارند. مردم ایران عاشق فوتسال هستند و دوست دارند که تیمشان موفق باشد. همه تیم ها حساب ویژه ای روی ایران داشته و آنالیز کاملی از تک تک بازیکنانمان دارند . این امر کار ما را برای کسب دوباره عنوان قهرمانی سخت تر کرده است. با توجه به احساس مسئولیتی که کادر فنی در کنار بازیکنان داریم، امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب و دل هموطنانمان را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پایان درباره دیدار نخست برابر ترکمنستان گفت: این تیم در رقابتهای داخل سالن آسیا که در عشق آباد برگزار شد، حضور داشت. تیمی است که در ابتدای راه است اما ما به تمام تیم ها و حریفان خود احترام می گذاریم و آرزوی موفقیت برای تیم ها در این دوره از مسابقات را دارم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.