کد خبر : 114914
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 9:50
-

مظفر: باید برای صدرنشینی بجنگیم/ ماکسوموف: در دیدار با ایران باید روی دفاع تمرکز کنیم

مظفر: باید برای صدرنشینی بجنگیم/ ماکسوموف: در دیدار با ایران باید روی دفاع تمرکز کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا فردا (دوشنبه) مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد. ماکسوموف سرمربی تیم فوتسال بانوان ازبکستان درباره این دیدار گفت: البته بازی با ایران برای ما بسیار دشوار خواهد بود. این موضوع نه فقط به خاطر این است که ما دروازه‌بان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا فردا (دوشنبه) مقابل ازبکستان قرار می‌گیرد.

ماکسوموف سرمربی تیم فوتسال بانوان ازبکستان درباره این دیدار گفت: البته بازی با ایران برای ما بسیار دشوار خواهد بود. این موضوع نه فقط به خاطر این است که ما دروازه‌بان نداریم بلکه با وجود آنها نیز بازی دشواری مقابل ایران داشتیم اما بازهم سعی‌مان را می‌کردیم.

وی افزود: ممکن است ما در این بازی فقط روی دفاع تمرکز کنیم و گاهی اوقات نیز حملاتی به سمت دروازه حریف داشته باشیم.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز درباره این بازی، اظهار داشت: فکر می‌کنم ازبکستان حریف راختی برای ما نخواهد بود. ازبکستان حتی ممکن است در این دیدار ما را سورپرایز کند.

وی ادامه داد: برای ما این بازی بسیار مهم است. مهمترین نکته این است که ما باید برای صدرنشینی در این گروه بجنگیم. ازبکستان اصلا شبیه به ترکمنستان نخواهد بود.

ایران برای اینکه در مرحله دوم مقابل ژاپن قرار نگیرد به برتری در دیدار با ازبکستان نیاز دارد.

مظفر در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما نقاط ضعف خود را شناسایی کرده‌ایم. روی آنها کار کرده و نقاط ضعف را برطرف کرده‌ایم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.