کد خبر : 114916
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 11:03
-

منصوری:دست باشگاه‌ها برای کمک گرفتن دراز است/برای پخش فوتسال ۱۰۰ بار با صدا و سیما جلسه داشته‌ام

منصوری:دست باشگاه‌ها برای کمک گرفتن دراز است/برای پخش فوتسال ۱۰۰ بار با صدا و سیما جلسه داشته‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری با اشاره به مشکلات فوتسال و برگزاری جام حذفی به بدترین شکل ممکن، گفت: وضعیتی در فوتسال وجود دارد که باشگاه ها هم با هزینه های اضافه اینطور برخورد می کنند. ولی همه این مشکلات را نباید گردن سازمان لیگ فوتسال انداخت. نمی دانم چرا بعضی ها مدام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری با اشاره به مشکلات فوتسال و برگزاری جام حذفی به بدترین شکل ممکن، گفت: وضعیتی در فوتسال وجود دارد که باشگاه ها هم با هزینه های اضافه اینطور برخورد می کنند. ولی همه این مشکلات را نباید گردن سازمان لیگ فوتسال انداخت. نمی دانم چرا بعضی ها مدام مشکلات را به سازمان لیگ ارتباط می دهند. بخشی از این مشکلات متاثر از شرایط جامعه است.

وی افزود: من از سال ۷۸-۷۹ در فوتسال هستم. همان موقع هم این مشکلات وجود داشت و هزینه ها توسط اسپانسر پرداخت نمی شد. شرایطِ آن موقع که بهتر نبوده است ولی گاهی می خوانیم که در گذشته فوتسال شرایط بهتری داشته است. همان موقع هم تیم های زیادی از لیگ کنار می رفتند و دلیلش هم فقط مسائل اقتصادی بوده است. اینها ربطی به فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ فوتسال ندارد. در فوتسال درآمد وجود ندارد و صدا و سیما هم زیر بار پخش منظم مسابقات نمی رود. تا وقتی هم پخش زنده در فوتسال نباشد، هر اتفاقی ممکن است.

«شما می گویید سازمان لیگ مقصر مشکلات فوتسال نیست ولی اگر سازمان لیگ بتواند حداقل پخش تلویزیونی را برای فوتسال بگیرد، مشکلات باشگاه ها هم رفع می شود. چرا در این زمینه اقدامی صورت نمی گیرد؟» عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در پاسخ به این سئوال، تاکید کرد: این یک اِشکال ساختاری است و ارتباطی به فوتسال و فدراسیون فوتبال ندارد. از زمانی که به فوتسال آمده ام تا الان بیش از ۱۰۰ بار با مسئولان صدا و سیما برای پخش فوتسال جلسه داشته ام. حرف صدا و سیما این است که به فدراسیون فوتبال فقط یک سهمیه برای پخش مسابقات می دهد و این سهمیه هم به فوتبال اختصاص می یابد نه فوتسال.

منصوری ادامه داد: مسئولان صدا و سیما یکبار می گفتند مسابقات را چهارشنبه برگزار کنید تا آنرا پخش کنیم؛ یکبار گفتند زمان مسابقات را عقب یا جلو ببرید؛ یکبار گفتند ساعت ۱۴ برگزار کنید و یکبار هم گفتند مسابقات فوتسال را به صبح موکول کنید. ما همه این کارها را کردیم ولی بازهم مسابقات پخش نشد. تلویزیون فقط به اندازه پخش فوتبال به فدراسیون وقت می دهد. شبکه ورزش هم در پخش فوتسال خیلی موفق نبوده است و بازخورد بازی ها کم بوده است.

وی تاکید کرد: به همین خاطر اسپانسرها هم وسط نمی آیند. اسپانسرها می گویند بهترین روز هفته و بهترین ساعت روز را برای مسابقات باید به ما اختصاص بدهند. فوتسال به این دلیل که بخشی از فدراسیون فوتبال است، این مشکلات را دارد و پخش تلویزیونی به دلخواه باشگاه ها نیست.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در خصوص بی میلی باشگاه ها برای تحویل مدارکشان هم گفت: عادت داریم که باشگاه ها تا آخرین لحظه مدارکشان را تحویل بدهند. آنها تا روز قرعه کشی وقت دارند. بعضی از باشگاه ها از سازمان هایی کمک می گیرند. یک عده پشت میز نشسته اند و فشار می آورند که لیگ زودتر شروع شود در حالی که نمی دانند سال مالی دولت ۳۱ تیرماه است. بعضی از دستگاه های دولتی که اسپانسر هستند، نمی توانند در یکسال دو بودجه تدارک ببینند.

منصوری در پایان یادآور شد: به جز یکی، دو باشگاه خصوصی، دست سایر باشگاه ها برای گرفتن کمک از ارگانهایی که اسپانسرشان هستند، دراز بوده است. به همین خاطر کسانی که فشار می آورند لیگ زودتر شروع شود این حرف را از روی ناپختگی می زنند.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.