کد خبر : 114982
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1397 - 10:31
-

کریمی: دیگر هیچ تیم ضعیفی در آسیا وجود ندارد

کریمی: دیگر هیچ تیم ضعیفی در آسیا وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر ازبکستان با توجه به تاکتیک هایی که کادر فنی برایمان در نظر گرفته بود، با پیروزی به پایان رسید اما بازی راحتی نبود. بازی برابر ازبکستان سخت بود و ما می دانستیم این تیم به پاورپلی روی می آورد. مربیان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرشته کریمی بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازی برابر ازبکستان با توجه به تاکتیک هایی که کادر فنی برایمان در نظر گرفته بود، با پیروزی به پایان رسید اما بازی راحتی نبود. بازی برابر ازبکستان سخت بود و ما می دانستیم این تیم به پاورپلی روی می آورد. مربیان با برنامه ریزی بر روی این موضوع، تمرین روز گذشته ما را به گونه ای طراحی کرده بودند که در دیدار برابر ازبکستان به اجرا برسانیم.
وی در ادامه درباره دیدار برابر چین گفت:دربازیهای آسیا و همچنین دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال چین داشته ایم. این تیم قدرتمند است. اکنون در آسیا دیگر هیچ تیمی را نمی توان دست کم گرفت.در آسیا تیم ها قدرتمند شده اند و حضور۸ تیم در آسیا برای کسب عنوان قهرمانی نشانده رقابتی سخت در بازیهای پیش رو است.
وی گفت: رقابت با چین کار راحتی نخواهد بود .هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد و ما سعی می کنیم که بهترین بازی را انجام دهیم.
وی در پاسخ به اینکه سال گذشته قهرمان شده اید، چه برنامه ای برای تکرار این عنوان دارید، گفت: اسیا بسیار پیشرفت کرده و ۸ تیم قدرتمند با یکدیگر برای قهرمانی به رقابت می پردازند. ما امده ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. تعدادی از بازیکنانی که در سال ۲۰۱۵ با تیم ملی فوتسال بودند را اکنون در جمع خود نداریم و بازیکنان جوان به تیم تزریق شده اند. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا شاهد موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان ایران باشیم.
وی در پایان درباره اینکه مردم ایران پس از کسب اولین عنوان قهرمانی توسط تیم ملی فوتسال بانوان چه عکس العملی داشتند، گفت: کسب این عنوان باعث شد تا مردم ایران به ما افتخار کنند و همیشه حامی ما باشند. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد را در این بازیها از خود به جای بگذاریم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.