کد خبر : 115160
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 17:47
-

توسلی:می خواهیم یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی برویم

توسلی:می خواهیم یک بار دیگر روی سکوی قهرمانی برویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران به انگیزه ی بالای تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: از روز اول همه برای قهرمانى پا به مسابقات گذاشتیم و خداروشکر تا این مرحله با روحیه و انگیزه بالا توانستیم بازی ها را ببریم و همه می خواهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران به انگیزه ی بالای تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: از روز اول همه برای قهرمانى پا به مسابقات گذاشتیم و خداروشکر تا این مرحله با روحیه و انگیزه بالا توانستیم بازی ها را ببریم و همه می خواهیم یک بار دیگه روى سکوى قهرمانى برویم.
او ور مورد بازی در برابر چین بیان کرد:اول بازى کمی تمرکز دفاعی مان پایین بود و همین باعث شد روى دو صحنه غافلگیر شویم و گل بخوریم که خوشبختانه با صحبت هاى کادر فنى و آنالیز تیم چین توانستیم در نیمه دوم سوار بر بازى باشیم و با پیروزى زمین بازى رو ترک کنیم.

توسلی به سطح مسابقات اشاره و بیان کرد: سطح مسابقات سال به سال بهتر می شود و تیم ها در همین مدت کوتاه پیشرفت قابل توجهى داشتند.
اودر پایان گفت :هیچ تیمى رو نمی شود دست کم گرفت و تمامى تیم ها اینجاهستند تا بهترین عملکرد خود را در بازى پیاده کنند. به همین دلیل در تک تک بازی ها باید با امادگى کامل و انگیزه بالا ظاهر شویم و برای قهرمانى و برد بجنگیم.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.