کد خبر : 115133
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 15:04
-

۱۰ تیم بلاتکلیف در فاصله دو ماه تا شروع لیگ برتر فوتسال

۱۰ تیم بلاتکلیف در فاصله دو ماه تا شروع لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از ۱۴ باشگاه لیگ برتری فوتسال، فقط چهار تیم هستند که کادر فنی و زمان تقریبی شروع تمریناتشان را مشخص  کرده اند. تاسیسات دریایی که منحل شده و مشخص نیست آیا امتیاز این تیم به باشگاه دیگری منتقل می شود یا خیر. سایر باشگاه ها هم چشم کمک به سمت نهادهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از ۱۴ باشگاه لیگ برتری فوتسال، فقط چهار تیم هستند که کادر فنی و زمان تقریبی شروع تمریناتشان را مشخص  کرده اند. تاسیسات دریایی که منحل شده و مشخص نیست آیا امتیاز این تیم به باشگاه دیگری منتقل می شود یا خیر. سایر باشگاه ها هم چشم کمک به سمت نهادهای بالادستی خود دوخته اند و امیدوارند با اختصاص بودجه و داشتن حمایت مالی پا به لیگ بگذارند.

گیتی پسند را می توان شاگرد اول تیم های لیگ برتری دانست. مسئولان این باشگاه چند روز پیش رضا لک را به عنوان سرمربی انتخاب کردند و کارشان را استارت زدند. تیم تازه صعود کرده سن ایچ ساوه هم با انتخاب جواد اصغری مقدم نشان داد که برای حضور پرقدرت در لیگ برنامه دارد. مقاومت البرز هم کیانفر را به عنوان سرمربی خود ابقا کرد و اهورا بهبهان دیگر تیم تازه صعود کرده هم علیرغم نداشتن اسپانسر، با کادر فنی سابق خود به کارش ادامه می دهد.

تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که باید در مسابقات جام باشگاه های آسیا هم شرکت کند، وضعیت ناپایداری دارد. مسئولان این باشگاه مجبور شدند محمدرضا کافی را به عنوان سرپرست به کارش برگردانند تا اوضاع تیم را رتق و فتق کند اما هنوز تکلیف کادر فنی و بازیکنانش مشخص نیست.

در زیر نگاهی داریم به اظهارنظر بعضی از سرپرستان و مسئولان باشگاه های لیگ برتری :

مقاومت البرز
ابراهیم سوری سرپرست تیم مقاومت البرز درباره شرایط این تیم گفت: ما همانند سال گذشته با آقای کیانفر به عنوان سرمربی همکاری می کنیم. از روز شنبه هم تمریناتمان را شروع می کنیم. ابتدا در کرج استارت تمرینات را می زنیم و چند اردو و بازی تدارکاتی در دستور کار داریم. باید زودتر هم کار را شروع می کردیم و الان یک مقدار هم دیر شده است.

وی تاکید کرد: میثم خیام و سعید سروری دو بازیکنی هستند که آنها را به خدمت گرفته ایم. خدمت سربازی امیرحسین رسولی و علی رستمی هم تمام شده است. الیاس براتی و مرتضی فراهانی هم دو بازیکن قراردادی ما بودند که از تیم مقاومت جدا شدند و باید نفرات جدیدی را به خدمت بگیریم.

حفاری اهواز
حسین کاظمی سرپرست تیم حفاری اهواز گفت: آقای کریمی مدیریت باشگاه گفت که به کمیته فوتسال نامه آمادگی حضور در لیگ برتر را بزنیم ولی جلسه نهایی برای تعیین کادر فنی و جذب بازیکن هفته آینده و بعد از اتمام مسابقات امیدها، برگزار می شود.

سرپرست تیم حفاری افزود: هنوز سرمربی تیم مشخص نیست. ما فعلا برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کرده ایم. سعی می کنیم تیم خوبی ببندیم و مثل همیشه در کورس بالای جدول باشیم.

فرش آرای مشهد
غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش آرا در خصوص شرایط این تیم گفت: ما هنوز در حالت بلاتکلیفی هستیم. درباره بودجه باشگاه تصمیم گیری نشده است و روز شنبه همه چیز مشخص می شود.

سن ایچ ساوه
خسرو امیری مربی تیم سن ایچ ساوه گفت: وضعیت کادر فنی مشخص شده است. جواد اصغری مقدم سرمربی – بازیکن است و بنده هم به عنوان مربی کنار وی همکاری می کنم. ما روز گذشته قراردادمان را ثبت کردیم و از امروز هم قرارداد بازیکنان سال گذشته را تمدید می کنیم.

وی افزود: از اول خرداد هم اردوی ۱۰ روزه ای را در نوشهر خواهیم داشت و سپس فازهای بعدی اردوها و تمرینات را با برگزاری بازی های تدارکاتی پیگیری می کنیم. سعی باشگاه این است که استخوانبندی فصل قبل را حفظ و نواقص را رفع کنند.

اهورا بهبهان
محمود حاجوی سرپرست تیم اهورا در تشریح وضعیت این تیم تاکید کرد: هنوز نتوانسته ایم برای تیم اسپانسر پیدا کنیم. تیم ما در این مدت بومی بوده است و الان با حضور در لیگ و افزایش کیفی مسابقات نیاز به ترمیم داریم. در فکر تقویت تیم هستیم ولی به شرطی که اسپانسر پیدا کنیم.

وی درباره وضعیت کادر فنی اهورا تصریح کرد: محمد حجت به عنوان سرمربی و محسن علیپور به عنوان مربی در تیم ما فعالیت خواهند داشت. البته در کادر فنی نفر اول و دوم نداریم. حضورمان در لیگ برتر صد درصد قطعی است. همیشه حمایت مردم شهر پشت سر ما بوده و در بدترین حالت، برای شرکت در لیگ مردم به کمک تیم می آیند. تاکنون ۲۵ تا ۳۰ درصد هزینه های تیم از طریق مسئولان تامین می شد و ۷۰ درصد مابقی از طریق خیرین و مردم!

شهرداری ساوه
نادر محمدی سرپرست تیم شهرداری ساوه وضعیت این تیم را اینگونه تشریح کرد: گرفتن تاییده کمیته انطباق سالهای قبل کمی طول می کشید. ما این تاییده را به شهرداری ارسال کرده ایم و باید طبق دستورات، به سازمان تبدیل شویم. در اینصورت بودجه مشخصی خواهیم داشت. دنبال کارها هستیم و بعد از روشن شدن این قضیه، دنبال سرمربی می رویم. تلاشمان این است تا در صورت حل مسائل قانونی، از اول خردادماه تمرینات را استارت بزنیم.

آذرخش بندرعباس
آذرخش هم از جمله تیم های بلاتکلیف لیگ برتر است. موسی زاهدی سرپرست این تیم گفت: امسال جلساتی با نمایندگان مجلس، معاون استاندار و مدیرکل اداره ورزش داشته ایم و قولهایی به ما داده شده است ولی تا الان چیزی را در عمل نشان نداده اند. هنوز تیم بلاتکلیف است و حتی مشکلات سال گذشته نظیر بدهی ها باقی مانده است. به جز یکی دو بازیکن غیر بومی، سایر نفرات کادر فنی و بازیکنان هیچ دریافتی نداشته اند. مالک باشگاه پیگیر است ولی نتیجه ای اعلام نشده.

مقاومت قرچک
اکبر قاسمی سرپرست تیم مقاومت قرچک درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: ما دو روز پیش جلسه ای با فرماندار شهر داشتیم و قرار بود شهردار و رئیس شورای شهر هم بیایند که نیامدند. برای همین تا الان چیزی مشخص نیست. ما تا دو روز پیش خوشبین بودیم ولی مسئولان شهر به جلسه نیامدند. همه چیز بستگی به برگزاری این جلسه دارد تا مبلغ و عددی برای کمک به تیم مشخص شود.

قاسمی ادامه داد: اگر مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به ما کمک شود، بقیه هزینه ها را خودمان تامین می کنیم. می توانیم بازیکنان سرباز هم بگیریم و در هزینه ها صرفه جویی کنیم. حضور در لیگ برای ما حداقل ۴۰۰ میلیون تومان هزینه دارد.

ارژن شیراز
حمید کمالی سرمربی فصل گذشته تیم ارژن در تشریح وضعیت این تیم گفت: قرارداد من با این تیم تمام شده و نمی توانم زیاد درباره شرایط تیم صحبت کنم. فقط می دانم با اعضای کادر فنی و بازیکنان تسویه حساب شده است.

کمالی افزود: با اینکه شنیده ام باشگاه مدارکش را برای شرکت در مسابقات تحویل داده و اعلام آمادگی کرده است، ولی تا امروز تماسی با من نداشته اند و همه چیز در ابهام است.

گیتی پسند
رضا لک سرمربی گیتی پسند گفت: شنبه یا یکشنبه به اصفهان می روم. برنامه ها و بازیکنان موردنظر را به باشگاه می دهم. اول خرداد هم تمرین استارت می زنیم. تیم خوب و محکم و همدل داشته باشیم تا افتخارات گذشته را تکرار کنیم. اسکلت تیم حفظ می شود. نقاطی که نیاز به تقویت است را ترمیم می کنیم.

مس سونگون
محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: ما برنامه های خود را طبق شرایطی که قبلا اعلام شده ادامه دادیم و در حال حاضر هم با هماهنگی هیأت مدیره باشگاه کارها را پیش می بریم و هیچ کار عقب‌مانده‌ای نداریم. ان‌شاءالله در جام باشگاه‌های آسیا با همان بازیکنان و کادر فنی که قهرمان لیگ شدیم در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

این در حالی است که حمید بی غم سرمربی فصل گذشته مس اعلام کرده برنامه هایش را به باشگاه داده ولی هنوز خبری نیست.

تیم های آتلیه طهران قم و شهروند ساری هم همین وضعیت را دارند و تکلیف کادر فنی و نحوه تیمداری آنها هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.