کد خبر : 115283
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1397 - 16:18
-

یکشنبه تکلیف نهایی تیم فوتسال تاسیسات دریایی مشخص می‌شود

یکشنبه تکلیف نهایی تیم فوتسال تاسیسات دریایی مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اتمام فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بود که مسئولان شرکت تاسیسات دریایی تصمیم به انحلال تیم فوتسال این باشگاه با هدف صرفه جویی در هزینه های شرکت گرفتند. این تصمیم انتقادها و واکنش های گسترده ای در پی داشت. علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال هم در گفتگویی اعلام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از اتمام فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بود که مسئولان شرکت تاسیسات دریایی تصمیم به انحلال تیم فوتسال این باشگاه با هدف صرفه جویی در هزینه های شرکت گرفتند.

این تصمیم انتقادها و واکنش های گسترده ای در پی داشت. علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال هم در گفتگویی اعلام کرد که این کمیته تلاشش را برای جلوگیری از انحلال تاسیسات به کار می گیرد.

کنگانی عضو هیات مدیره باشگاه تاسیسات در پاسخ به این سئوال که آیا طی روزهای گذشته اتفاق خاصی پیرامون این باشگاه رخ داده است یا خیر؟ گفت: روز یکشنبه آینده هیات مدیره باشگاه جلسه ای دارد که در این جلسه تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

وی در خصوص اینکه آیا احتمال دارد شرکت تاسیسات از تصمیمش مبنی بر انحلال تیم منصرف شود؟ تاکید کرد: فقط می تونم بگویم این برای مدیران ارشد تاسیسات هم ساده نیست که تیم منحل شود. اگر اندک امیدی به تیمداری وجود دارد، به خاطر اظهارنظرهای غیر رسمی است که مدیران راحتتر تمایلشان را نشان می دهند. ما به آن مقدار اظهارنظرها در جلسات خصوصی امید داریم.

عضو هیات مدیره باشگاه تاسیسات در پاسخ به این سئوال که آیا در این مدت خریدارای برای تیم تاسیسات پا به میدان گذاشته است؟ تصریح کرد: تا جایی که بنده می دانم دو پیشنهاد مطرح شده ولی این پیشنهادات «آش دهان سوزی نیست».

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.