کد خبر : 115541
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 18:36
-

تیم ملی فوتسال بانوان ایران تایلند را المپیکی کرد!

تیم ملی فوتسال بانوان ایران تایلند را المپیکی کرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال بانوان جام ملت‌های آسیا که جنبه انتخابی المپیک نوجوانان آرژانتین را هم داشت، امروز با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های ایران و ژاپن به پایان رسید. تیم ایران در دیدار نهایی برابر ژاپن با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال طلای جام ملتها را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسابقات فوتسال بانوان جام ملت‌های آسیا که جنبه انتخابی المپیک نوجوانان آرژانتین را هم داشت، امروز با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های ایران و ژاپن به پایان رسید. تیم ایران در دیدار نهایی برابر ژاپن با نتیجه ۵ بر ۲ به پیروزی رسید و مدال طلای جام ملتها را از آن خود کرد. همچنین تیم تایلند با غلبه بر ویتنام سوم شد.

طبق برنامه پیش بینی شده، تیم های قهرمان و نایب قهرمان قاره آسیا سهمیه مسابقات المپیک نوجوانان آرژانتین را کسب می کردند ولی هر کشور می تواند از بین تیم مردان و زنان فقط یک تیم را راهی المپیک کند.

به این ترتیب ایران که پیش از این سهمیه المپیک خود را با قهرمانی تیم زیر ۲۰ سال پسران پر کرده بود، قادر به اعزام تیم دختران نوجوان به مسابقات المپیک نیست و این سهمیه به کشورهای نایب قهرمان و سوم می رسد.

اگر تیم پسران ایران المپیکی نشده بود، در این شرایط تیم دختران ایران و ژاپن راهی المپیک نوجوانان می شدند اما با این تفاسیر، تیم های دختران ژاپن و تایلند (که از کسب سهمیه المپیک در بخش پسران بازمانده بودند) راهی آرژانتین می شوند.

در بخش پسران هم تیم های ایران و عراق صاحب سهمیه شده اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولاد ماهان شنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

چه قانون مسخره و چه قهرمانی تراژدیکی. چرا قهرمان یک قاره باید تو المپیک غایب باشه.