کد خبر : 115551
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 9:59
-

روایت دبیرکل از درخشش بانوان

روایت دبیرکل از درخشش بانوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا،در پیامی کسب این عنوان با ارزش را تبریک گفت. در پیام دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است؛ فصل جدیدی از تاریخ پرزرق و برق ورزش ما، با درخشش بانوان شایسته ایرانی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،محمدرضا ساکت پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های قهرمانی آسیا،در پیامی کسب این عنوان با ارزش را تبریک گفت.
در پیام دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است؛

فصل جدیدی از تاریخ پرزرق و برق ورزش ما، با درخشش بانوان شایسته ایرانی در سالن indoor humak رقم خورد؛آنجا که چشم بادامی ها پیاپی توپ را از درون دروازه شان به سمت مرکز زمین می بردند و دوباره آغازی نافرجام…. کمی بعدتر،آنها با قبول یک شکست سنگین،در سوت پایان ایستگاه نهایی،نظاره گر جشن و سرور حریف قدرتمند خود شدند.
همه داستان فینال،همین بود؛تداوم تلاش و غیرت و تعصب ملی پوشان ما،حکایتی که درست از همان رقابت نخست در دیدار مقابل ترکمنستان آغاز شد و در بازی با ژاپن به اوج رسید.
سالن پرخاطره فوتسال در مرکز ملی فوتبال،شاید روزی راوی تلاش تیم متحدی باشد که از ماهها پیش با برپایی اردوهای فشرده،راهش را از رقبایش جدا کرده بود و قهرمانی را روی همان کفپوش آبی تمرین می کرد.
تدابیر کادر فنی،مهارت بازیکنان و حمایت و پشتیبانی کادر مدیریتی،همان تیمی را ساخت که می خواستیم بر فراز قاره کهن بایستد و لیاقت بانوانش را بار دگر فریاد بزند؛اینچنین، این شد که دیدیم.
قهرمانی مبارک!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.