کد خبر : 115642
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 15:55
-

سنگ سفیدی:وضعیت مس سونگون نگران کننده است/در جام باشگاه ها راحت جام قهرمانی را از دست می دهیم/ باید ناظم‌الشریعه را طلا گرفت

سنگ سفیدی:وضعیت مس سونگون نگران کننده است/در جام باشگاه ها راحت جام قهرمانی را از دست می دهیم/ باید ناظم‌الشریعه را طلا گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی با ابراز نگرانی از وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: از سال گذشته که سوت قهرمانی تیم مس در لیگ برتر زده شد، دیگر از این تیم خبر ندارم. فقط یکی دو بار با حمید بی غم سرمربی تیم با هم صحبت کردیم آنهم بحث غیر فوتسالی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی با ابراز نگرانی از وضعیت تیم فوتسال مس سونگون گفت: از سال گذشته که سوت قهرمانی تیم مس در لیگ برتر زده شد، دیگر از این تیم خبر ندارم. فقط یکی دو بار با حمید بی غم سرمربی تیم با هم صحبت کردیم آنهم بحث غیر فوتسالی. فکر می کنم این وضعیت برای تیم مس خوب نباشد. مس نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا است؛ مسابقاتی که ما دو سال در آن نتیجه نگرفته ایم.

وی افزود: در جام ملتهای آسیا هم تیم ملی مردان و هم تیم زنان ما قهرمان می شوند ولی قبح باخت و شکست باشگاه های ما در آسیا شکسته است. در جام باشگاه های آسیا راحت جام قهرمانی را از دست می دهیم.

بازیکن فصل گذشته تیم مس سونگون با بیان اینکه قراردادش با این تیم تمام شده است، گفت: مس مدیرعامل و مربی ندارد. اصلا نمی دانیم این تیم به جام باشگاه ها می رود یا خیر. واقعا نگران تیم مس هستم. امیدوارم این تیم چه با من و چه بدون من در جام باشگاه ها نتیجه بگیرد.

وی همچنین با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال بانوان در آسیا تاکید کرد: باز هم خدا را شکر که تیم بانوان ما قهرمان شد و تمام جوایز انفرادی را هم درو کرد. پتانسیل فوتسال ما بالاست. تیم های ملی در آسیا می درخشند ولی باشگاه های ما رغبتی به تیمداری ندارند. دود این قضیه در نهایت به چشم تیم ملی می رود. ما دو سال دیگر جام جهانی فوتسال را داریم و باید برای موفقیت در آن مسابقات شبانه روز تلاش کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درباره برگزاری اردوهای تیم ملی هم گفت: واقعا باید ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی را طلا گرفت. او بدون ادعا و حرف و حدیث و در روزهایی که از فوتسال و باشگاه ها هیچ خبری نیست، اردوهای تیم ملی را برگزار می کند. ناظم الشریعه و همکارانش حتی به لیگ امیدهای کشور می روند و همه بازیکنان را زیرنظر دارند. نگاه سرمربی تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۰ است. امیدوارم کسی پیش پای ناظم الشریعه سنگ نیندازد. حداقل اگر به تیم ملی کمک نمی کنند، سنگ اندازی هم نکنند. ناظم الشریعه واقعا دارد خدمت بزرگی به فوتسال می کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.