کد خبر : 115627
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 13:07
-

شمسایی:مدیران ورزشی باید به بانوان فوتسالیست احترام بگذارند/ پاداش زمانی که هنوز عرقت خشک نشده لذتبخش است/متاسفانه مدیران تاسیسات در بحث فروش امتیاز اذیت می‌کنند

شمسایی:مدیران ورزشی باید به بانوان فوتسالیست احترام بگذارند/ پاداش زمانی که هنوز عرقت خشک نشده لذتبخش است/متاسفانه مدیران تاسیسات در بحث فروش امتیاز اذیت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص قهرمانی ملی‌پوشان بانوان فوتسال در آسیا اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بانوان عزیز که توانستند با همه محدودیت‌ها و شرایط سختی که داشتند افتخار بزرگی کسب و توانستند دل مردم را شاد کنند. وی در ادامه گفت: در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در خصوص قهرمانی ملی‌پوشان بانوان فوتسال در آسیا اظهار داشت: تبریک می‌گویم به بانوان عزیز که توانستند با همه محدودیت‌ها و شرایط سختی که داشتند افتخار بزرگی کسب و توانستند دل مردم را شاد کنند.

وی در ادامه گفت: در فوتسال بر عکس افتخارهایی که کسب می‌شود آنچنان باید و شاید امکانات و شرایط فراهم نیست. تیم ملی فوتسال بانوان درست است امکانات جداگانه دارند اما به هر حال شرایط‌شان با آقایان متفاوت است. با توجه به پوشش اسلامی که دارند مطمئنا با این شرایط خیلی سخت می‌توانند بازی کنند اما نشان دادند در شرایط سخت و با همه مشکلات می‌توانند افتخار بزرگی را کسب کنند. به نظرم جای خوشحالی دارد که بتوانیم در یک قاره تمام افتخارات را کسب کنیم. این نشان می‌دهد که بانوان و شیرزنان ایرانی همیشه در لحظات سختی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و همه مسئولین و مدیران ورزشی باید به بانوان فوتسالیست احترام بگذارند.

شمسایی در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه اگر رئیس فوتسال بودید چه کاری برای بانوان انجام می‌دادید، گفت:‌وقتی رئیس‌جمهور و تمام مدیران مملکت پیغام تبریک می‌فرستند این نشان می‌دهد چه افتخار خوبی کسب شده. باید مسئولان فوتسال با رئیس جمهور جلسه‌ای بگذارد تا شرایط و امکانات بانوان بهتر شود. باید از فرصت استفاده کرد وقتی همه از قهرمانی بانوان خوشحال هستند همه مسئولان باید دست در دست هم بدهند و تمام امکانات و شرایط لازم را فراهم کنند.

شمسایی در ادامه گفت:‌بر عکس فوتبال همیشه فوتسالی‌ها خیلی دیرتر پاداش می‌گیرند. الان با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ایران وجود دارد ونزدیک شدن به جام جهانی طبیعی است که فدراسیون فوتبال تمام فکر و ذکرش جام جهانی باشد. اما فکر نمی‌کنم کار سختی باشد که بخواهیم پاداش فوتسالیست‌ها را خیلی زود بدهیم. یک خرده اگر مسئولین کم‌لطفی کنند مطمئنا بازیکنان تیم ملی فوتسال دلخور می‌شوند. متاسفانه ساختار ورزشی ما ساختار مناسبی نیست که بخواهیم همه شرایط را فراهم کنیم. پاداش موقعی لذتبخش است که هنوز عرقت خشک نشده جایزه‌ات را تحویل بدهند. امیدوارم مسئولین به فکر این باشند که هر چه سریع‌تر پاداش فوتسالیست‌ها را بدهند.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه در خصوص اینکه با توجه به انصراف تیم تاسیسات آیا فصل آینده به تیم دیگری می‌روید یا خیر، گفت:‌در حال حاضر یکی دو نفر از دوستان به دنبال این هستند که امتیازات تیم تاسیسات دریایی را بخرند. من فکر می‌کنم با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور زمانی که فردی به دنبال هزینه‌ کردن در ورزش است باید همه جانبه حمایت شود. متاسفانه مدیران تاسیسات دریایی یک مقدار در بحث فروش امتیاز تاسیسات اذیت می‌کنند و این کار را کمی سخت کرده است. امیدوارم در این یکی دو روز آینده تکلیف مشخص شود و بتوانیم در تهران یک تیم داشته باشیم.

شمسایی در پایان در خصوص اینکه قرار است مسئولین فوتسال از باشگاه‌های حاضر در لیگ ضمانت بگیرند، گفت: من این حرف را قبلا هم زده بودم. زمانی که باشگاهی ضمانت به فدراسیون بدهد مطمئنا به راحتی نمی‌تواند از لیگ کنار برود. هر وقت هوس کند تیم‌داری نکند هر وقت دوست داشته باشد در لیگ حضور پیدا کند. مطمئنا زمانی که باشگاهی ضمانت می‌دهد خیلی محکم‌تر می‌تواند کارش را انجام دهد و به راحتی کنار نمی‌رود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.