کد خبر : 115584
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 10:16
-

محمدیان: وزارت ورزش موانع را از سر راه فدراسیون و تیم ملی فوتسال برداشت

محمدیان: وزارت ورزش موانع را از سر راه فدراسیون و تیم ملی فوتسال برداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریبا محمدیان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا که برای دومین بار به دست آمد، گفت: گاهی‌اوقات برخی حس‌ها از اتفاقات افتاده وصف‌نشدنی است؛ مثل همین قهرمانی که با اقتدار توسط دختران فوتسال ایران به دست آمد. سعی‌مان بر این بود از همان ابتدا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فریبا محمدیان با ابراز خرسندی از قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا که برای دومین بار به دست آمد، گفت: گاهی‌اوقات برخی حس‌ها از اتفاقات افتاده وصف‌نشدنی است؛ مثل همین قهرمانی که با اقتدار توسط دختران فوتسال ایران به دست آمد. سعی‌مان بر این بود از همان ابتدا و لحظه به لحظه در جریان برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی باشیم و خوشحال هستم که در نهایت شاهد قهرمانی بودیم.

وی ادامه داد: البته نظارت ما منتهی به این قضیه نیست که فقط ناظر بر اردوها و دیدارهای تدارکاتی باشیم، بلکه تا آنجا که در توان داشتیم، سعی‌مان بر این بود تا موانع را از سر راه فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان برداریم و الحق که همکاران ما در فدراسیون فوتبال چه در حوزه فوتسال، چه در کادر اجرایی و چه در کادر فنی، با تمام وجود، باور و عِرق کمک کردند تا دختران من در این آوردگاه به شایستگی قهرمان شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه حمایت دستگاه ورزش از ورزش بانوان محدود به یک رشته و یک تیم نیست، یادآور شد: البته در فوتسال این امید را داشتیم که تیم کشورمان بتواند برای دومین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شود. تکرار قهرمانی برای ورزشکاران سخت بود اما آنها با تلاش خود به این مهم دست یافتند. همه ما شاهد بودیم هیچ یک از این بردها تصادفی نبود، بلکه طبق برنامه و با هدف به دست آمد. تیمی که از ایران قهرمان آسیا شد، تیمی بزرگ است که موفق به انجام این کار شده است. امیدوارم همانطور که آنها دل مردم را شاد کردند، خداوند دلشان را شاد نگه دارد.

«البته جای ناراحتی است که تیم ملی فوتسال بانوان با وجود کسب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه المپیک جوانان، به خاطر قوانین ویژه فدراسیون جهانی نمی‌تواند در بازی‌ها شرکت داشته باشد»، محمدیان در واکنش به این موضوع گفت: به هر حال یکسری مقررات در حوزه اجرایی مسابقات وجود دارد که همه تیم‌ها و ورزشکاران مجبور به تبعیت از آن هستند. تیم فوتسال ایران هم می‌دانست که با قهرمانی یا نایب قهرمانی نمی‌تواند المپیکی شود، اگرچه سهمیه المپیک به این دو تیم داده می‌شد؛ اما این موضوع هم از شایستگی آنها کم نکرده است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.