کد خبر : 115869
تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1397 - 12:21
-

ترابیان:بابت تیم مس نگرانی نداریم/سرمربی و بازیکنان این تیم مشخص شده اند/مس از گروهش راحت بالا می آید

ترابیان:بابت تیم مس نگرانی نداریم/سرمربی و بازیکنان این تیم مشخص شده اند/مس از گروهش راحت بالا می آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، درباره مراسم قرعه کشی فوتسال جام باشگاه های آسیا گفت: تیم مس سونگون در گروه چهارم با بانک بیروت، سیپار تاجیکستان و نماینده ازبکستان همگروه شده است. بانک بیروت همان تیمی است که شهاب سفال منش مربی ایرانی هدایتش را بر عهده دارد. آنها یک تیم بسیار فیزیکی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان، درباره مراسم قرعه کشی فوتسال جام باشگاه های آسیا گفت: تیم مس سونگون در گروه چهارم با بانک بیروت، سیپار تاجیکستان و نماینده ازبکستان همگروه شده است. بانک بیروت همان تیمی است که شهاب سفال منش مربی ایرانی هدایتش را بر عهده دارد. آنها یک تیم بسیار فیزیکی هستند و مس باید تدابیری بیندیشد تا مقابل این تیم توانایی هایش را نشان دهد.

وی افزود: ازبکستان در رده باشگاهی هم همیشه یکی، دو پله از ایران پایین تر بوده و می توانیم این تیم را شکست دهیم. سیپار در گذشته تیم پیش پا افتاده ای بود ولی الان رشد خوبی داشته است و می توان گفت جزو تیم های درجه دو خوب آسیاست. در هر صورت فکر می کنم مس از گروهش راحت بالا می آید.

رئیس کمیته فنی فوتسال با اشاره به سایر گروه ها گفت: در گروه دوم تیم عراق بسیار گردن کلفت است و با حضور دو ملی پوش ایرانی به مراتب بهتر شده است. نشنیدم الظفره امارات بازیکن خارجی خوبی گرفته باشد. کره ای ها هم بازیکنان فوتبال خودشان را به فوتسال می آورند. ضمن اینکه ویتنام هم تیم خوبی دارد.

ترابیان تاکید کرد: در گروه دوم ناگویا ژاپن حرف اول را می زند. دالیان چین بازیکنان خارجی خوبی دارد ولی ناگویا بهتر است. فکر می کنم این گروه سخت ترین گروه باشد. در گروه سه هم تیم چونبوری تایلند کار سختی ندارد. ساده ترین گروه این مسابقات همین گروه سوم است. در این گروه تیم السیلیه قطر با رضا کردی سرمربی ایرانی کار می کند ولی از نظر بودجه هزینه های سایر کشورهای عربی را ندارد.

وی درباره شرایط تیم مس سونگون گفت: من با مسئولان این باشگاه جلسه داشتم خوشبختانه شرایط این تیم خوب است، باشگاه مس سرمربی خود را انتخاب کرده و حتی با چند ملی پوش هم به توافق رسیده است که هنوز خودشان اعلام نکرده اند با این حساب از نگرانی هایم کاسته شده است. به نظرم می تواند در آسیا موفق باشد.

رئیس کمیته فنی فوتسال در پایان به قانون جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازیکنان خارجی اشاره کرد و گفت: در جلسه اخیر کمیته فوتسال AFC مقرر شد یک باشگاه در صورتی از بازیکن خارجی استفاده کند که آن بازیکن حداقل شش ماه در آن تیم اقامت داشته باشد. نمی دانم آیا این قانون در این دوره از بازی های جام باشگاه ها اجرا می شود یا خیر ولی می دانم که تصویب شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.