کد خبر : 115965
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 12:57
دسته‌بندی نشده
-

برای پس گرفتن جام قهرمانی وارد لیگ‌ امسال می‌شویم/ رقم قرارداد موضوعی شخصی است/ تیم‌ملی نباید بیکار باشد

برای پس گرفتن جام قهرمانی وارد لیگ‌ امسال می‌شویم/ رقم قرارداد موضوعی شخصی است/ تیم‌ملی نباید بیکار باشد
دروازه‌بان تيم فوتسال گيتي‌پسند اصفهان گفت: روند خوبي از سوي تيم ما در پيش گرفته شده و انشاالله امسال براي بازپس‌گيري جام قهرماني وارد ليگ‌برتر خواهيم شد.

سپهر محمدی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق صحبتی که با آقایان جنتی و عراقی‌زاده مدیران باشگاه داشتیم قرار بر این شد که تمدید کنم و انشاالله بتوانیم جام قهرمانی را امسال برای هواداران خونگرم اصفهانی به خانه بازگردانیم.

دروازه‌بان گیتی‌پسند افزود: طبیعتا کار بسیار سخت است چون همه ساله می‌بینید که با شروع لیگ همه تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان به راحتی از برد در یک بازی صحبت کرد. اما با رویه‌ای که باشگاه در نظر گرفته انشاالله بتوانیم جام قهرمانی را برگردانیم. گیتی‌پسند باشگاهی صاحب سبک است که توانایی‌های زیادی دارد.

وی در خصوص قیاس قراردادش با رقم‌های اعلام شده بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: من از رقم قرارداد سایر بازیکنان اطلاعی ندارم و وارد حاشیه نمی‌شوم. به هر حال هر کسی می‌آید و صحبتی می‌کند و در نهایت رقمی را توافق می‌کند که چیزی کاملا شخصی است.

دروازه‌بان تیم‌ملی ایران در خصوص برنامه‌های تیم‌ملی در سال۹۷ نیز خاطرنشان کرد: تیم‌ملی انشاالله با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته، بازی‌های دوستانه خوبی خواهد داشت. بازی با برزیل، حضور در تورنمنت قزاقستان و … برای آماده‌سازی تیم‌ملی در دستور کار قرار گرفته است. تیم‌ملی نباید بیکار باشد چون هدف بزرگی در جام‌جهانی۲۰۲۰ دنبال می‌کند که برای ما خیلی مهم است و دنبال این هستیم تا انشاالله باز نتایجی بهتری را رقم بزنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.