کد خبر : 115937
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 11:27
-

زارعی: با حمایت پدر و مادرم توانستم به این جایگاه دست‌یابم

زارعی: با حمایت پدر و مادرم توانستم به این جایگاه دست‌یابم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فهیمه زارعی اظهارداشت: محل زندگی من در بشاگرد بود و زمانی که من در بشاگرد بازی می‌کردم تا مرکز استان و بندرعباس به دلیل نبود جاده و راه مناسب ۸ الی ۹ ساعت مسیر را باید طی می‌کردم تا به مقصد می رسیدم و تمریناتم را در مرکز استان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فهیمه زارعی اظهارداشت: محل زندگی من در بشاگرد بود و زمانی که من در بشاگرد بازی می‌کردم تا مرکز استان و بندرعباس به دلیل نبود جاده و راه مناسب ۸ الی ۹ ساعت مسیر را باید طی می‌کردم تا به مقصد می رسیدم و تمریناتم را در مرکز استان دنبال می کردم به همین دلیل سختی های زیادی را در این مسیر تحمل کردم.

وی ادامه داد: از نبود نماینده استان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال بانوان، بسیار ناراحتم و امیدوارم در فصل جاری مسئولان استان به دنبال کسب سهمیه و حمایت از تیم فوتسال بانوان هرمزگان جهت تکرار قهرمانی و پیروزی‌های سال‌های گذشته باشند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: همیشه باعث خوشحالی بنده و جامعه ورزش هرمزگان بوده است که یک بانوی ورزشکار هرمزگانی توانسته عنوان یکی از گل زنان برتر فوتسال آسیا انتخاب شود.
غلامعلی دانشور اضافه کرد: بلافاصله پس از استقبال در فرودگاه، در مراسمی با حضور استاندار هرمزگان فهیمه زارعی تقدیر به عمل خواهیم آورد.
رئیس هیئت فوتبال استان در این مراسم اظهارداشت: این پیروزی افتخارآفرین را خدمت ملت ایران اسلامی به‌خصوص هرمزگانی‌ها و بانو فهیمه زارعی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
عباس امینی زاده تصریح کرد: بنده به‌عنوان یک هرمزگانی و فردی که در زمینه فوتبال فعالیت دارد بر خود می‌بالم که یکی از اعضای تأثیرگذار تیم ملی فوتسال بانوان کشور یک هرمزگانی است و این باعث افتخار ما بوده است.
وی اضافه کرد: وجود چنین افرادی برای ما یک سرمایه اجتماعی است و به‌اندازه توان خود قطع به‌یقین از این بانوی ورزشکار هرمزگانی تقدیر به عمل می‌آوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.