کد خبر : 115916
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 - 8:40
-

نجاریان : نام بعضی شهرها با فوتسال عجین شده است/پلی آف را گذاشتیم تا حساسیت سوپرلیگ را در لیگ برتر فوتسال تجربه کنیم

نجاریان : نام بعضی شهرها با فوتسال عجین شده است/پلی آف را گذاشتیم تا حساسیت سوپرلیگ را در لیگ برتر فوتسال تجربه کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال گفت:بسیاری از شهر های در کشورمان هستند زمانی که شما نام آن ها را به زبانتان می آورید ناگهان به یاد تیم فوتسالش می افتید. ممکن است برخی از این تیم ها توانایی حضور در مسابقات لیگ برتر و یا سوپر جام را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان عضو هیئت رئیسه کمیته فوتسال گفت:بسیاری از شهر های در کشورمان هستند زمانی که شما نام آن ها را به زبانتان می آورید ناگهان به یاد تیم فوتسالش می افتید. ممکن است برخی از این تیم ها توانایی حضور در مسابقات لیگ برتر و یا سوپر جام را نداشته باشند به همین دلیل ما باید تعاملی ۲ سویه را با تمامی این تیم ها ایجاد کنیم تا آن ها بتوانند در این مسابقات گروهی حضور پر رنگی را به عمل آورند. شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از این تیم ها تماشاگرانشان بسیاری دارند به گونه ای که آن ها استادیوم را پر می کنند و مسابقاتشان از شور و شوق فراوانی همراه است بنابراین ما پلی آف را گذاشتیم تا حساسیت سوپرلیگ را در لیگ برتر فوتسال تجربه کنیم و باید بدانیم که لیگ ما جزو لیگ های معتبر دنیا است و این موضوع می تواند به کیفیت مسابقات موجود در آن بیافزاید.

نجاریان در ادامه افزود: تمامی پیشرفت ها و بهبود های فوتسال کشورمان توسط لیگ و تیم های حاضر در آن صورت می گیرد. این تیم ها لیگ برتری هستند که کمیته فوتسال را زنده نگاه داشته اند و بیاد بگویم ما تا زمانی که باشگاه های خوبی را نداشته باشیم نمی توانیم تیم ملی فوتسال قدرتمندی را داشته باشیم. اگر امروز شاهد این موضوع هستیم که تیم ملی فوتسالمان در بسیاری از مسابقات بر سکوی قهرمانی می ایستد و زیادتر قهرمانی ها و افتخارات فدراسیون فوتبال کشورمان از این کمیته است همگی مدیون مدیران باشگاه ها، بازیکنان، عوامل و مسئولان فوتسالی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.