کد خبر : 116113
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1397 - 15:08
-

سلیمانی:بازیکنان تاسیسات دریایی سهمیه آزاد نیستند!

سلیمانی:بازیکنان تاسیسات دریایی سهمیه آزاد نیستند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی به خاطر مسائل مالی از حضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال انصراف داد و این تیم منحل شد. در همین ارتباط ابهامی پیرامون بازیکنان تیم تاسیسات و اینکه آیا آنها برای حضور در دیگر تیم ها سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند یا خیر،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال تاسیسات دریایی به خاطر مسائل مالی از حضور در فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال انصراف داد و این تیم منحل شد. در همین ارتباط ابهامی پیرامون بازیکنان تیم تاسیسات و اینکه آیا آنها برای حضور در دیگر تیم ها سهمیه لیگ برتری محسوب می شوند یا خیر، بوجود آمد.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتبال گفت: بازیکنان تاسیسات صد درصد سهمیه لیگ برتری هستند. درست است تاسیسات منحل شده ولی بازیکنانش جزو سهمیه لیگ برتری به تیم های دیگر منتقل خواهند شد.

این در حالی است که دو دوره پیش تیم دبیری هم منحل شد ولی بازیکنان این تیم برای انتقال به سایر تیم ها سهمیه لیگ برتری محسوب نشدند.

سلیمانی در این ارتباط گفت: سال گذشته اعلام کردیم هر تیمی می تواند یک بازیکن از دبیری خارج از تعداد سهمیه لیگ برتری جذب کند. الان قضیه فرق دارد. بازیکنان تاسیسات سهمیه لیگ برتری هستند ولی برای فسخ قرارداد آزادند. به این ترتیب یک تیم نمی تواند تمام بازیکنان تاسیسات را به خدمت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.