کد خبر : 116099
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 11:41
-

مهدی‌پور: لقبم در تیم ملی «جوجه عقاب» است/ از تمام زندگی‌مان برای رسیدن به این عنوان گذشتیم

مهدی‌پور: لقبم در تیم ملی «جوجه عقاب» است/ از تمام زندگی‌مان برای رسیدن به این عنوان گذشتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طاهره مهدی‌پور، گلر تیم ملی فوتسال بانوان ایران با اشاره به سطح مسابقات جام ملت های آسیا، اظهارکرد: من در سال ۲۰۱۵ نیز همراه با تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور داشتم و به نظر من سطح مسابقات امسال با توجه به پیشرفت تمام تیم‌ها بالاتر بود. با توجه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، طاهره مهدی‌پور، گلر تیم ملی فوتسال بانوان ایران با اشاره به سطح مسابقات جام ملت های آسیا، اظهارکرد: من در سال ۲۰۱۵ نیز همراه با تیم ملی در مسابقات آسیایی حضور داشتم و به نظر من سطح مسابقات امسال با توجه به پیشرفت تمام تیم‌ها بالاتر بود. با توجه به قهرمانی ۲۰۱۵ بسیار استرس داشتیم وکه بتوانی مجددا این عنوان را کسب کنیم. برای رسیدن به این مهم، بسیار و به صورت فشرده تمرین می‌کردیم و به دنبال این بودیم که جواب زحمات‌مان را بگیریم. تمام تیم‌ها عملکرد خوبی داشت و توانستیم مقتدرانه تمام رقبا را پشت سر بگذاریم و قهرمان آسیا شویم.

وی با بیان این که مطمئن بودم قهرمانی ازآن تیم ایران خواهد شد، افزود: بازیکنان و کادر فنی برای حضور خوب در این رقابت‌ها بسیار تلاش کردند که جا دارد از خانم جدیدی‌زاده، مظفر و آقای صانعی نیز قدردانی کنم. ما چهار پنج ماه به صورت مداوم تمرین کردیم و از تمام زندگی‌مان برای رسیدن به این عنوان گذشتیم. سختی های بسیاری را متحمل شدیم ولی خود من به شخصه مطمئن بودم که قهرمان می‌شویم.

*در مسیر قهرمانی حمایت خوب فدراسیون تاثیر بسیاری داشت

این دراوزه بان خوزستانی در پاسخ به این سوال که آیا تمامی شرایط لازم از سوی فدراسیون برای پا گذاشتن در مسیر قهرمای فراهم شده بود؟ گفت: بله، جا دارد از فدراسیون فوتبال تشکر کنم. آن ها واقعا تلاش کردند و بخش مهمی از این قهرمانی را مدیون فدراسیون هستیم زیرا اردوهای متوالی و بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برای تیم در نظر گرفته بودند. فراهم کردن این شرایط تاثیر بسیار زیادی در روند خوب تیم و برطرف کردن نقاط ضعف مان داشت. ما با این پشتوانه خوب توانستیم قهرمانی آسیا را به دست آوریم.

*وقتی جام را بالای سر بردیم، قهرمانی ۲۰۱۵ از خاطرم گذشت

وی درباره بازی حساس و سرنوشت ساز با تیم ژاپن در فینال نیز عنوان کرد: پیش از بازی فینال وقتی فضای مجازی را بررسی می‌کردم و پیام‌هایی که برایم ارسال می‌شد، همه پیشاپیش قهرمانی تیم را تبریک گفته بودند و همین موضوع شخصا به خود من این انگیزه را می‌داد که باید چندین برابر تلاش کنیم تا قهرمان شویم. زمانی که بازی شروع شد و من روی نیمکت بودم و هنوز به گل نرسیده بودیم، دائما دعا می‌کردم تا قهرمان شویم. زمانی که سوت پایان مسابقه به صدا درآمد و با نتیجه ۵ بر ۲ قهرمان شدیم، مثل این که جسم من دیگر در زمین مسابقه نبود و از خوشحالی نمی‌دانستم باید چکار کنم و سر از پا نمی‌شناختم. وقتی که که جام را بالای سرمان بردیم، قهرمانی ۲۰۱۵ را دوباره به یاد آوردم و دائما زیر لب می‌گفتم، خدایا شکرت، واقعا حس خوبی بود و امیدوارم سال‌های آینده نیز این قهرمانی تکرار شود.

*خوشحالم که با حجاب بر بام آسیا قرار گرفتیم

مهدی‌پور درباره حجاب بانوان ایران در این رویداد نیز گفت: واقعا حجاب محدودیت نیست و من خوشحالم که توانستیم با داشتن چنین حجابی بر بام آسیا قرار بگیریم و نشان دهیم دختران ایرانی در هر شرایطی می‌توانند شایستگی‌های خود را نشان دهند.

وی در ادامه بیان کرد: فدراسیون همیشه به ما کمک کرده و پشتیبان‌مان بوده است و واقعا این موضوع را به چشم دیده‌ایم. همچنین فدراسیون پاداش تیم ملی فوتسال بانوان را با پاداش آقایان برابر در نظر گرفت و این بسیار ارزشمند است، البته هنوز از سوی شهرستان و استان، حمایتی صورت نگرفته است که امیدوارم ما بانوان در استان خودمان هم بیشتر دیده شویم. خدا را شکر فوتسال ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و این هم به خاطر حمایت‌های فدراسیون و زحمات خانم صوفی‌زاده و مربیان تیم ملی است.

ساعتی همراه با بانوان خوزستانی فوتسال ایران؛ از قهرمانی امروز تا دغدغه آینده

*اسپانسر قوی باعث تکرار این قهرمانی می‌شود

این گلر تیم ملی فوتسال بانوان درباره چگونگی حفظ این قهرمانی نیز گفت: مسوولان باید حمایت بیشتری داشته باشند و امیدوارم مسوولان استانی و باشگاهی رسیدگی بیشتری به بازیکنان خود داشته باشند. به نظر من وجود اسپانسرهای قوی باعث می‌شود که ورزش بانوان سراسر کشور بیشتر از این دیده شود و همین در پیشرفت هر چه بیشتر فوتسال بانوان و حفظ این عنوان تایر بسیاری دارد.

*لقب من در تیم ملی “جوجه عقاب” است

مهدی‌پور درباره لقبی که فرزانه توسلی گلر اول تیم ملی به او داه است نیز عنوان کرد: فرزانه لقب “جوجه عقاب” را به من داده است.

*مطمئنم روزهای روشنی در انتظارم است

وی “عابدزاده” و “کاسیاس” را الگوی ورزشی خود دانست و گفت: از ۱۵ سالگی وارد تیم ملی فوتسال شدم و اکنون ۲۱ سال دارم. از همان زمان نیز در مسابقات بین‌المللی، جهانی آسیایی شرکت کردم و توانستم تجربیات خوبی کسب کنم. مطمئنم با یاری خدا روزهای روشنی در انتظارم است. در این مدت تمام تلاشم این بوده که به خوبی خودم را ثابت کنم.

این دروازه‌بان خوزستانی در پایان عنوان کرد: از تمام مربیانی که از ابتدای آغاز این راه به من کمک کردند، خانم‌ها محمدی، نوروزی، سلیمانی، مظفر و جدیدی‌زاده بسیار تشکر می‌کنم. این مربیان باعث شدند که من اکنون این جای راه باشم. باز هم از مسوولان می‌خواهم که نگاه ویژه‌تری به ما داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.